Bubblanträff för oss i Stockholm

Jag, @Esse och @Micke_Rehn får väl dra ihop en träff i de sydligare breddgraderna av Sverige då eftersom vi inte är välkomna på er VIP-träff!

1 gillning

24 juni när alla är pigga och glada.:sunglasses:
Funkar det är jag på plats i baren.

1 gillning

Är gräsänkling 26–29 juni så då passar också fint för en bubblanträff eller bara ses och ta ett par öl.

2 gillningar

Ni är varmt välkomna, bara ta soffan här hemma!

Esch, de kan sitta där i bakvattnet och frysa så tar vi en riktig härlig vårdag i södern!

2 gillningar

Komsi!

1 gillning

Nu önskar jag att man hade bott i närheten av Stockholm😉

Du skulle gjort en lista med fler datum och flerval på röstfunktionen. Så kan man markera alla datum man kan istället. Så får man fram det datum då flest kan och inte bara det datum då flest vill.

2 gillningar

Gick icke men vi får väl släng upp nått dokument etc

3 gillningar

Vad säger ni? Ska vi göra ett nytt försök? :sweat_smile:

Lätt! :blush:

Givet!

Mitt i veckan eller en fredag?

Fredag tack! :joy:

1 gillning

Måndag–torsdag efter jobbet passar mig bäst. Kan säkert en och annan helg också men är ofta bortrest över helgen.

Helger passar mig bäst :blush: men kan säkert klämma in nån dag mitt i veckan oxå.

Fredagar är svårt men inte omöjligt.

Nu får vi styra upp nåt tycker jag! Nån som är sugen på bärs nästa helg, antingen fredag eller lördag? :blush:

24e november tänkte jag sätta mig på International, som är mitt och Attefors favoritställe för en AW!

Norrlandsgatan från 17.00 är det som gäller, klicka gärna i om ni kommer.
Så kollar jag lite närmare om man kan boka bord, för jag räknar med att vi blir ett par stycken :beers:

  • Kommer
0 röster
2 gillningar

Ska kolla hemma om det fungerar men jag tror inte att vi ska resa bort den fredagen i alla fall. Återkommer …

1 gillning