Bra kolsyremaskin?

Nya eller gamla?
här kommer den nya. Tog vitt denna gång istället för svart. 1100 ish gav jag med Benify rabatt
PS, så jäkla smidigt att välja mängd kolsyra och få samma alltid. Gillade såklart utseenden på Aarke, men ville ha automatiken. :slight_smile:
Sodastream Spirit One Touch Kolsyremaskin - Bubbelvatten Maskin – SodaStream

Yes nya! Är det typ samma som denna då? Finns så satans många modeller :joy:

https://www.netonnet.se/art/hem-hushall/koksmaskiner-koksredskap/kolsyremaskin/sodastream-power-black/1010298.9498/

Inte samma den han köpt kräver ju el. Heter Spirit Touch.

Det gör den jag länkar också :slight_smile:

Power black dyker upp när jag trycker på länken.

Exakt!

Nä, Spirit One Touch länkar han.
https://www.power.se/koksapparater/vatten-och-juice/kolsyremaskiner/sodastream-spirit-one-touch-svart/p-1064163/

Jag missförstod trodde du menade att du hittat samma som hans billigare.

1 gillning

Den är en annan men finns också på Sodastreams sida.
SodaStream Power Kolsyremaskin
lite dyrare än netonnet, men med en rabattkod kansek samma och man får fler flaskor och lite läsk

Nu får ni läsa, undrade om det var TYP samma :slight_smile:

Power är gammal. Glöm den. :smiley:

Den hade ju snyggare knappar :joy: Såg så airfryerbilligt ut på den andra.

2 gillningar

Alla Sodastream är ju typ samma. :joy::joy::joy:

Här läser vi mellan raderna och det är man inte ensam om. :joy::joy:

Yep, den är helt klart snyggare. Men man köper väl inget gammalt! :rofl:

Det måste finnas en riktig jävla lyxvariant? Är sugen på att lägga minst 3-4 loppor på en Sodaångest

1 gillning

Letade faktiskt i helgen, men finns ingen värsting. Svårt att få värsting också, är ju bara kolsyra som ska ut. :smiley:

Jamen jag tänkte en med inbyggd ismaskin och odlar egna citroner som pressas ned i vattnet direkt.

2 gillningar

Precis, då hade vi snackat. Ismaskin köpte jag faktiskt i helgen. :smiley:

När vi flyttar skall jag investera i både bubbelvatten och is direkt i frysen faktiskt. Har länge velat ha det.

1 gillning

Haft det, men skiten håller inte tycker jag, frys har man ju ändå några år. Så nu vart det separat.

1 gillning