De två som bara visar tid är ju alltid stilrent, förutom att siffrorna som går runt, där har jag svårt för när de går runt så där... och inte står upp... som på den längst ner. Har svårt för "till-spacade-typsnitt" helt enkelt och gillar det mer klassiska ![]()
Blir lite tokigt när de ur-tavlorna som har visare och har info under då skärmen är platt och inte som på ett vanligt ur att det går att tilta lite för att se info under. (även om jag har likande på min, men stör mig påt) även om det är snyggt med klassiska ur-tavlor.
Tycker de där överlag inte känns lika välarbetade som Apple Watch Den med gula känns väldigt pixlig tex. foten på den grön är i en annan ton ä de gröna visarna. det skär sig... Låg UV ser kneppigt ut när de ligger bredvid varandra. och på samma rad...
En grafiker går ingång..... ![]()
Kör en Amzfit idag där det är tillåtet att man får göra egna ur-tavlor. Har sökt på det lite snabbt, men inte riktigt satt mig in i hur.. Från riktigt riktigt dåliga till lika fina/bra som de som följer med och t.o.m. bättre.
Det är där jag är tror att Apple inte vill att de tappar i kvalitetskänsla om Apple skulle tillåta liknade. Från fin hårdvara till någon kladdig ur-tavla.
Men så klart kul när de blir bra.
Här är 3st jag växlar mellan, den med massa info är riktigt grym, med genvägar direkt från urtavlan till timer, stoppur, osv osv. bara klicka på respektive ikon/siffra.


