Bästa urtavlan för kontoret Apple Watch

Dessa rullar jag runt på just nu :blush:





Och dessa....


De två som bara visar tid är ju alltid stilrent, förutom att siffrorna som går runt, där har jag svårt för när de går runt så där... och inte står upp... som på den längst ner. Har svårt för "till-spacade-typsnitt" helt enkelt och gillar det mer klassiska :sweat_smile:

Blir lite tokigt när de ur-tavlorna som har visare och har info under då skärmen är platt och inte som på ett vanligt ur att det går att tilta lite för att se info under. (även om jag har likande på min, men stör mig påt) även om det är snyggt med klassiska ur-tavlor.

Tycker de där överlag inte känns lika välarbetade som Apple Watch Den med gula känns väldigt pixlig tex. foten på den grön är i en annan ton ä de gröna visarna. det skär sig... Låg UV ser kneppigt ut när de ligger bredvid varandra. och på samma rad...

En grafiker går ingång..... :sweat_smile:

Kör en Amzfit idag där det är tillåtet att man får göra egna ur-tavlor. Har sökt på det lite snabbt, men inte riktigt satt mig in i hur.. Från riktigt riktigt dåliga till lika fina/bra som de som följer med och t.o.m. bättre.

Det är där jag är tror att Apple inte vill att de tappar i kvalitetskänsla om Apple skulle tillåta liknade. Från fin hårdvara till någon kladdig ur-tavla.

Men så klart kul när de blir bra.

Här är 3st jag växlar mellan, den med massa info är riktigt grym, med genvägar direkt från urtavlan till timer, stoppur, osv osv. bara klicka på respektive ikon/siffra.



Spännande med de du visade för den du kör idag. Den gröna och röda kan man ändra alla komplikationer och färger. Den gröna har jag dagtid i naturen med Scouterna och den röda på natten. Den gula kan man ändra färg på till vilken man vill. Men tycker ändå att Apples är så plottriga då många trycker in så mycket info på samma tavla :blush:

Här är några styggelser från random amzfit skapare som man undrar varför, varför varför :nauseated_face:



Här är en fin till jul :blush:

"Spännande med de du visade för den du kör idag. "

Där hängde jag inte med riktigt :hugs:

Det är ungefär samma info som samsung men presenteras olika bra.. :thinking:






Vet inte om jag klarar av det :laughing:

Tomtar ska hänga i granen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja kanske men finns typ en sådan här till Apple watch

Ontopic... nästan.

Bra batteritid.

Kör på denna!

Vad är det?

Knåpat lite. Nu är vi nog framme. Märkligt dock att den gamla urtavlan försvann alla andra ligger kvar.

Vad är vad?
Ursäkta inte riktigt med

Vad är vad? Förstår inte frågan?

Okej, kanske är det min okunskap, men tycker att urtavlor till Apple watch är plottrigt. Kanske för att de som läggs upp har många komplikationer. Men min fråga var om det fanns typ helt andra urtavlor typ den jag visade :blush:

Vi har nog två helt olika diskussioner..:sweat_smile: Tror jag..:joy: Jag startade tråden för att hitta en urtavla att ha på jobbet. Av någon orsak försvann den urtavlan när jag bytte klocka och jag kom inte ihåg riktigt vilken det var och ur jag hade byggt den. Men den jag nyss publicerade är när den jag hade och som jag nu känner är nära den jag vill ha. Ska bara funder på komplikationerna.

Ja det spårade ur totalt. Sorry :blush:

Det där var ju jävligt stilligt. Så det är svarta Apple Watch Ultra? Eftersom den är målad svart, blir den lätt repig på sidan? Eller är sidan lika reptålig som min S10? Och var är det för band, är det vanligt svart textil sportloop?

Yes senaste Ultran! Den har fått ett par ordentliga smällar och har ett litet ställe det har försvunnit lite svart men syns inte om man verkligen inte försöker hitta det. Så på det stora hela måste jag säga att de har fått färgen att sitta väldigt bra. Bandet är: