På min gamla AW10 hade jag en snygg urtavla som via fokuslägen slogs på när jag kom till kontoret. Nu hittar jag inte den vilket verkar märkligt.
Men har ni något tips på en stram och snygg urtavla att använda på jobbet? Testat att bygga dessa, men känns inte lika bra som den jag hade. Men kommer inte ihåg hur den såg ut... Men de ger ändå en indikation på vadjag söker.
Beror ju på vad man är ute efter. Jag tror många här vill ha urtavlor som efterliknar en ”riktig” klocka. Jag är tvärtom. Vill ha lekfullhet.
Men kan hålla med om att dom senaste uppdateringarna av watchOS inte bjudit på så många roliga urtavlor.