Bästa urtavlan för kontoret Apple Watch

På min gamla AW10 hade jag en snygg urtavla som via fokuslägen slogs på när jag kom till kontoret. Nu hittar jag inte den vilket verkar märkligt.

Men har ni något tips på en stram och snygg urtavla att använda på jobbet? Testat att bygga dessa, men känns inte lika bra som den jag hade. Men kommer inte ihåg hur den såg ut..:man_shrugging:. Men de ger ändå en indikation på vadjag söker.

Det är inte dessa du tänker på?

Jag kör alltid med Moduler Ultra, varje dag året om.

Kör också Moduler imatchande färg till armbandet som jag kör för dagen.

Jag använder mig av kontrollcenter istället.
Vill ha så ren urtavla som möjligt.

Ibland växlar jag till ultrans modul-urtavla

Wow, den första urtavlan som ser helt okej ut. Och då är den Ultra-exklusiv :face_with_diagonal_mouth:

moduler här oxå

Ta steget över nu!

Du har ju Stilren och Praktisk om du vill skapa något liknande du hade.

Nja, för klumpig för mig. Men lite synd att den urtavlan inte går till vanliga AW.

Använder dessa två beroende på om det är under arbetstid eller inte. Det mest stilrena jag har hittat som samtidigt ger lite information.

Här byter vi urtavla och armband flera gånger i veckan. Dagens.

Apple borde ju fixa sina urtavlor, ser ju inte bra ut tycker jag :blush:

Ingen Apple Watch än…

Vill ha bättre batteri tid :hugs:

Men lekt lite i Apple Watch appen…

Kan man inte ändra alla färger :exploding_head: som tex de yttre ikonerna som är vita eller visarna… eller går det på klockan och inte i appen?

Beror ju på vad man är ute efter. Jag tror många här vill ha urtavlor som efterliknar en ”riktig” klocka. Jag är tvärtom. Vill ha lekfullhet.
Men kan hålla med om att dom senaste uppdateringarna av watchOS inte bjudit på så många roliga urtavlor.

Några kanske är lite udda. Men de flesta ser bra ut.

Hur ser din dröm-tavla ut?

Här vill jag kunna välja bara svarta och gult…

Ja valfriheten är ju a och o tycker jag. Byter med ofta urtavlan men mer sällan bandet. Men tycker ändå att Apple borde tillåta 3e parts urtavlor

Nu har jag inte Apple Watch, men på jobbet har jag en, på resa en, träning en och går jag ut en annan. Så svårt att välja en :blush:

Jag menar på din smart Watch :hugs:

Nej, då blire missär