Bästa Mail klient iOS?

Är någon av klienterna du sett/ provat utan skickatmapp?
Så det blir som sms mm. Allt under en kontakt.

Jag ogillade verkligen Outlook-appen tidigare (den som köptes av MS, hette tidigare Acompli), men nu är det faktiskt min favorit, saker utvecklas. :slight_smile:

Aldrig varit med om en mail-app som inte har en Skickat-mapp.

Stör mig på den typen av sortering.

Man ser ju vem som taremot/skickar.

Oftast trådar men iaf

Ja det finns i dom flesta apparna på olika sätt, per kontakt, per tråd osv.

Mm!

Tänker mig att man lägger upp en kund eller liknade, och så läggs all mailkonversation i den kundes mapp fysiskt.

Bästa är att prova olika appar/tjänster, så gör jag, inget passar alla och saker utvecklas. När det kommer till mail så är min personliga favorit just nu https://hey.com/ , inte gratis, passar säkert inte alla. Men alla måste hitta sitt eget sätt att arbeta på och verktygen som fungerar bäst för sina egna behov.

1 gillning

Så är det! :+1: Tror det är bra med fler betaltjänster, gratis mail är inte bra, för mycket ”vi vet vad du gör avtal.

hey verkar ny tänk, ska kika mer

1 gillning

Yep, kolla in denna tråd om Hey, E-posttjänsten HEY

Sökfunktionen i apple mail var under all kritik. Nu upplever jag den som bättre

Tycker att den alltid har varit bra. Både på iOS och macOS. Outlooks sök är däremot skitdålig.

Ja, outlook är skit. Men vad kan man förvänta sig av en microsoft-produkt? :man_shrugging:t3:

Precis, som utvecklare har jag ett extra har mot deskrop-outlook. Den är så otroligt dålig på moderna webbstandarder så det är smärta att utveckla för.

1 gillning

Kör Outlook i browsern på jobbet få jag hatar deras klient haha

Nu kan man sätta outlook som standard

:nauseated_face::face_vomiting:

Kör också we mailen, Outlook till Mac är verkligen fruktansvärd.

1 gillning

Ser ut som Dynamics 365 innan man släckt onödiga funktioner :see_no_evil::joy:

1 gillning

Nu skulle jag svara på ett Mail från en via apples egna Mail klient, men när jag tryckte på svara så svarade den på ett helt annat Mail. Kunde blivit lite knas de.
Har ni varit med om de också?

Nä men att den har skrämt livet ur en genom att klumpa ihop namn i rubriken till trådar som egentligen är flera olika.