Är du bra på att poppa popcorn?

Vanlig arbetarklassspis.

1 gillning

Den är lysande i sin enkelhet :slightly_smiling_face:

1 gillning

Tre år sedan enligt en snabb sökning i bubblan.

2 gillningar

hahahah du är fin men.. ja fin säger jag.

1 gillning

Så det är speciella popcorn påsar som går i den där?

Man kan köra på eget med men jag har använt dom då det smakar precis som biopopcorn.
Men annars får man med mått så det är inga problem. :relaxed:
Tänker att man säkert kan köra kokosfett och typ flavacol eller så.

2 gillningar

Popcorn är det godaste snacks som finns på den här planeten så det ska jag prova!

1 gillning

Instämmer! Spöar allt annat, enda nackdelen är att man får sanera munnen i 2 veckor efteråt varje gång haha.

För mig har popcorn alltid varit nödlösningen som kommer absolut sist på listan med snacks, det där tråkiga alternativet som ligger längst in i skafferiet :smirk:

Jag älskar popcorn. Särskilt Cheddar.

Tyvärr blir ju fingrarna helt grisiga. Men det får man stå ut med..:grin:

2 gillningar

Ät med ätpinnar :ok_hand:t2:

1 gillning

Till skillnad från majs? (som förvisso är lägre, men knappast ont om kolhydrater...) :slight_smile:

Nu ska jag avslöja något. Vi är 7 grabbar som en gång per år träffas för att äta Cheddarpopcorn och dricka öl..:sweat_smile:

4 gillningar

Har kört en HBO Big Popper sen den kom, ger grymt bra resultat!

(Ska dock säga att jag är inne på min tredje, de första två gick sönder efter ett tag, men kvalitén verkar ha blivit bättre för den sista har vi haft i 5+ år)

Öh, popcorn är väl från majs eller har jag missat något? :slight_smile:

Det är samma här, något med tempen som gör att dem nästan blir brända.

Vanliga mikropopcorn är goda men det är som att det fattas något. Lite för torra och lite för smaklösa.

Sänk effekten lite?

Samma "effekt". Några blir brända, några poppar inte.

Brukar köpa en påse med färdigpoppade Estrella Popcorn Cheddar vid de få tillfällen jag köper popcorn. :grimacing:

1 gillning