Apple Watch Series 8 i rostfritt stål med milanesisk loop

Hej,
Hittade precis en Apple Watch Series 8 Rostfritt stål Grafit 45mm med Milanese Loop för 5299:-
Villhöver jättemycket. Blir en fin uppgradering från min AW6 Nike Alu tror jag. Längtar efter safirglaset.

Apple Watch Series 8 (GPS + Cellular, 45mm) Smartklocka rostfri stålboett grafit • milanesisk loop grafit. Träningsmätare, apparna Syrenivå i blodet och EKG, vattentålig : Amazon.se: Elektronik

Jag har en S7 Nike+ Alu, men det kliar lite i fingrarna faktiskt. Vad är det för skillnader på 7/8/9?

Minns inte riktigt, häromdagen så hade de den silvriga för 5800 och jag klickade nästan hem den, gillar bättre svarta färgen. Milanese loop har hägrat alltid aldrig känt att man har råd.
Och jag är så klantig att jag får repor på min klocka jämt. Safirglas ville jag ha redan när men hade inte råd. Så att gå till safirglas och rostfritt stål kändes som en no brainer för det priset för mig

Dammsugade begagnatmarknaden efter förra prisdumpen från Amazon och hittade inget som var vettigt. Mest Alu för 4000 ish. en enstaka med gummiband för 6000. prissänkningen häromdagen varade inte många timmar, nu kostar samma cirka 8k

Ja, priset var onekligen lockande. Dock känns det som man köper samma grej som man redan har om man uppgraderar från en 7a till en 8a. Jag är sugen på en Ultra, men då får man lägga 7-8k för en begagnad. Helt sjukt egentligen för en klocka.

Något nedsatt här:
https://www.amazon.se/gp/product/B0BDJ8BDZW/ref=ox_sc_saved_title_1?smid=ANU9KP01APNAG&th=1

Ja, från 7an hade jag nog inte bytt, men från min 6a så är det lite större skillnader, främst som sagt vill jag åt safirglas.. Kommer ha den i många år. Visst Ultran lockar, men jag tror den kommer att se löjlig ut på min handled.

Fast klockor är rätt dyra. särskilt smartklockor. Minns min GArmin Fenix 5 som jag hade med safirglas. hade den ett par år före AW6, och den kostade 5500 då. De nyare ligger skyhögt idag....

Fint med ett armband som ser ut som svettig cheddar med! Helvete sicken skapelse!

Ser sjukt snyggt ut i den färgen jämfört med min midnight blue. Bara safirglas i den med rostfritt boett antar jag?

Väntar nog ett halvår och köper en S10 när den kommer istället. Hoppas på bättre batteritid.

Ja den ska ju förhoppningsvis innebär en större förändring. Jag gick över till iPhone nu och tänkte kalra mig till S10 innan jag skaffade en klocka men är ju helt omöjligt att vara utan. Hittade en S8 för 2948 kr som löste problemet tills vidare :slight_smile:

1 gillning

Ja, safirglass i Rostfritt och annat glas i Alu

1 gillning

Jag blev väldigt sugen att klicka hem den där. Men man vet ju inte egentligen vad man får när det gäller Amazon tänker jag.

Var det inte för något år sen de hade bra deal på något tech? De som köpte fick en bok om den varan de hade trott de köpt till bra pris? Minns inte riktigt!

Så är det men Amazon löser alltid sådant. Denna är dock inte från någon liten butik utan säljs direkt av Amazon så det är 100% safe. Du kan alltid kika efter detta på alla produkter på Amazon så ser man vem som säljer:

Skärmavbild 2024-01-12 kl. 16.33.16

3 gillningar

Jag slog till! Hoppas det inte är en refurbished. Då åker den tillbaka!

2 gillningar

Är också sugen, framförallt på denna färg.
Men är trött på batteritiden på min SE, kommer ju vara likadant med denna.

Min SE funkar annars bra (första SEn) misstänker att serie 8 är framtidssäker några fler år

Det ska de väl vara tydliga med om den inte är ny men som @Marcus_Attefors säger är det alltid smidigt att returnera till Amazon.

1 gillning

Liknar ju ett legendariskt Attefors slungat yellow snow band. :joy::joy:

Grattis. Nu var de slut till det priset.
Var väldigt nära på att beställa en.
Milanesisk loop är ett nice band dessutom

Tills det fastnar i skägget :grin:

Talar du av egen erfarenhet?