Apple vs resten (2021–2022)

Trots komponentbrist slår Apple nytt rekord. :moneybag::moneybag::moneybag:

1 gillning

Marginaler!

Apple har dessa sanslösa vinster och bråkar med Ericsson om kostnad för patent. Betalar man överpris för produkter så syns det i bokföringen :slightly_smiling_face:

7 gillningar

Förutom vikbara enheter och vissa kamera funktioner så är det ju att få balans mellan prestanda / skärm och batteritid. Där har ju tex 120hz ställt till det innan man kom runt problemen med batteritiden. Men överlag så behåller de flesta sina mobiler längre och längre vilket är bra

lustigt du säger det… Jag märkte inte ens fram till någon dag sedan att jag råkat ställa ner till 60hz… slog då på120hz och såg fasiken ingen skillnad.

3 gillningar

Glömde säga det:
Just fold grejen. Jag riktigt älskar min fold3. Tog som sagt tidigare några veckor innan kärleken kom. Men jag kan inte tänka mig ett liv utan fold möjligheten

Synd den är så grotesk. :slight_smile:

Även om jag inte känner sug alls just nu, så är det alltid skönare med stor skärm. Väljer alltid min iMac framför paddan. Så om Apple släpper nått lär man prova. :slight_smile:

grotesk?.. Förklara.

Ful. Tjock.

Går sådant före funktion?

1 gillning

Vadå? Är där något du kan göra som vi andra inte kan?

mycket större skärm.

1 gillning

Ja det är ju grymt, som jag skrev. Men den är fortfarande grotesk. :slight_smile:

Tycker inte utseendet är speciellt viktigt…

1 gillning

Du kör ju Samsung.:wink::joy::joy::kissing_heart:

Går det ändra så tex svara i bubblan inte tar upp 100% av splitscreen? Tycker utrymmet ser dåligt utnyttjat ut? Hur är det i andra appar?

Men suck…

1 gillning

Det där med att den tarupp hela skärmen är en feature hos teknikveckan. skriver man på tex feber är det inte så.

Var tycker du utrymmet ser dåligt utnyttjat ut?

1 gillning