Apple vs resten (2021–2022)

Vadå? Är där något du kan göra som vi andra inte kan?

mycket större skärm.

1 gillning

Ja det är ju grymt, som jag skrev. Men den är fortfarande grotesk. :slight_smile:

Tycker inte utseendet är speciellt viktigt…

1 gillning

Du kör ju Samsung.:wink::joy::joy::kissing_heart:

Går det ändra så tex svara i bubblan inte tar upp 100% av splitscreen? Tycker utrymmet ser dåligt utnyttjat ut? Hur är det i andra appar?

Men suck…

1 gillning

Det där med att den tarupp hela skärmen är en feature hos teknikveckan. skriver man på tex feber är det inte så.

Var tycker du utrymmet ser dåligt utnyttjat ut?

1 gillning

Hela skärmen. Visa tex aftonbladet, expressen. facebook. Har man större skärm vill man vill ha mer information och inte bara inzoomad information.

absolut… men det beror ju också på hur apparna är gjorda

1 gillning

Ja och hur ser dom ut då? =) Visa några bra där du verkligen kan nyttja den stora skärmen.

Dom är bara avundsjuka på att samsung och med bla S21 serien fick pris för bästa design av bla MKBHD :grinning:

1 gillning

Du frågar om vi betalar överpriser. Själv tycker jag inte deras tjänster känns dyra. Jag kör One för 155:-/mån. Music, TV+, Arcade och iCloud. Känns som ett rikigt kap.

1 gillning

Snyggaste lurar på marknaden menar du :wink:

Hur mycket iCloud får du för det och är det familjeabonemang?

S21 ser ju okej ut.

Fold 3 dock. :face_vomiting::face_vomiting:

Samsung vann 48 pris på IDEA 2021, Apple har väl inte så många produkter ens att erbjuda :slightly_smiling_face:

1 gillning

I det abb. ingår det bara 50GB. Jag betalar också 89:- extra för 2TB som hela familjen kan dela på.

Så här se dom två abben ut som finns i Sverige.

1 gillning

Okej men då jämför vi med Apples vikbara iPhone :wink:

Nej Apple One tycker jag är prisvärt. Jämför man med Spotify och Google tex så betalar jag 173 kr per månad för 200GB och familjeabonnemang