Apple vs resten (2021–2022)

Tycker fortfarande att det är roligt att de inte löst det när till och med appar som PostNord hann före.

Vem bryr sig om Airplay, gå över till Apple music och öka den låga procenten :wink:

Jag tror inte det handlar om att lösa. Det är ju deras identitet med det mörka och gröna.

Löjligt att hävda en identitet över användbarhet. Jag och många andra har svårt att läsa ljus text på mörk bakgrund.

1 gillning

Gör som Neil Young:

1 gillning

Förklara för en oförstående vad som är problemet då allt i en iPhone kan skickas till AirPlay?

AirPlay 2 har stöd för ljud i flera rum (till flera enheter samtidigt).

Förstå fortfarande inte vad som är problemet?
Starta Spotify och välj AirPlay?

Skulle va det där med Siri, är det någon som använder den lomhörda tanten?

Tittar du på Lillyhammer? 🥸

Love it!

Steven van Zandt är som en blandning av Bert Karlsson och en maffioso :wink:

1 gillning

Little Steven fick mig att gilla Bruce Springsteen på 80-talet :+1:

1 gillning

Jag mötte nästan Little Steven i en hiss på ett hotell i Helsingfors för länge sedan (på den tiden då han inte var med i E Street)

Men det var en kollega som mötte honom istället och jag fick bara höra om det på hotellfrukosten:)

1 gillning

Jag mötte Lassie. :joy::joy:

Eller hur! Jag förbannar emellanåt mitt oblida öde eftersom jag gillat Springsteen/E Street sedan tonåren. Kompisen sa att han fick en chock när hissdörren öppnades och Little Steven blängde på honom. Till saken hör att min kollega/kompis är storvuxen och lång… Jag hade åtminstone hamnat i ögonhöjd :slight_smile:

Vi var på en två dagars konferens i Helsingfors så hade vi ingen koll på att Little Steven körde en spelning samtidigt

1 gillning

Airplay 1 fick en uppdatering så att det går att köra multi-room.

Själv så använder jag Siri för att styra musiken i mina Homepod minis.

1 gillning

Du får slå på den här när du använder Spotify :smiley:

Men Zop använder ju inte Spotify. :joy:

Det blir väldigt många Blue Man Group bland skivomslagen då.

Gäller att klicka på rätt knappar :slightly_smiling_face: