Apple vs resten (2021–2022)

Kan mycket väl bli så. Tycker helt ärligt det var viktigare för några år sedan. Google reglerar hårdare hur Android ska se ut och fungera numera och andra tillverkare gör generellt ett bra jobb. Dessutom bryr sig inte folk så mycket om mjukvaran.

Jag skulle lätt kunna köra en Samsung eller Oneplus istället för Pixel.

2 gillningar

Google lägger väl aldrig ned något? :wink:

Givet Googles historik att lägga ned olika satsningar och med tanke på hur lite Pixel säljer och hur ointresserade Google verkar vara av att lansera telefonerna globalt tror jag ingen skulle lägga sig och svimma om Pixel läggs ned.

2 gillningar

Samsung tillverkar fantastiska prylar men att de inte bara lägger ner sin Galaxy Home

https://www.mobil.se/nyheter/samsung-pa-gang-att-lansera-galaxy-home-mini-2

Nu kan jag inte hålla mig längre :wink:
Samsung innnoverar böjda skärmar och Apple utforskar pillhole och holepunch :wink:

3 gillningar

Kloka kunder :slightly_smiling_face:

Fanboys :sweat_smile:

Det är helt ok. Du har skött dig bra… :innocent:

1 gillning

Titta @Stefan_Sandstrom! Samsung kan också.

1 gillning

Dumt och fult på en surfplatta, min Tab 7-platta har redan för tunna tunna kanter enligt mig.

1 gillning

A top notch design? :thinking:

2 gillningar

Alltså jag hoppas detta inte stämmer… ögonen blöder!!!..jag blir förbannad!!!..upprörd, kränkt!!!

3 gillningar

Då är det som vanligt, Samsung följer i Apples fotspår :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Kul vänta till iPhone 14 kommer med punch hole :wink:

1 gillning

:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Jag har så svårt för att ta det ryktet på allvar :wink:

1 gillning

Håller med dig om det. Helt ofattbart att Samsung gör så här

2 gillningar

Bara att inse det är dig det är fel på. Acceptera notchen eller klipp av omvärlden. :joy::joy:

Kallas karma. :joy::joy:

Aldrig…ALDRIG

1 gillning