Apple vs resten (2021–2022)

Samsuck är och kommer för alltid vara en kopieringsmaskin. Dom har t.o.m. den dåliga smaken att kopiera Apples sämre beslut. :joy::joy::joy:

Hur resonerar du då? Det är ju Apple som sätter ribban, sedan följer Samsung efter. Inte tvärt om.

Eller du letar efter att få rätt genom att blanda in Samsung som producent av delar som används i bl a iPhone?

1 gillning

Apple satte ribban med phablet, OLED, trådlösladdning, 120hz och snart periscope zoom :smiley:

1 gillning

Hur en produkt serut är väl inte det viktiga?. Produkten är en förlängning av din dagliga funktion. Att göra vardagen mer följsam. Är det inte pågrundav de variablarna man väljer sina produkter?

Covid har gjort min iphone obrukbar så jag gick till en telefon med fingeravtrycksläsare.
Jag vill ha så mycket batteritid som bara möjligt på min laptop, därför valde jag en M1
TV valde jag efter hur mycket den reflekterar, för vill inte stirra på mig själv mer än nödvändigt.

5 gillningar

Men iPhone läser väl med skyddsmask, eller?

Går att låsa upp med Apple Watch.

Du har missat poängen i alla år. Det är helheten som gör att man väljer Apple. Detta är något många försökt att berätta för dig men du fokuserar på enstaka specar och funktioner.
Apple är inte bäst på alla punkter men som helhet är dom överlägsna.

Japp det gör den. Så att byta telefon bara därför är totalt onödigt.

Nja, tycker det är lite sisådär med den funktionen.

Då blir jag lite nyfiken på vilken tv det blev?

Min låste upp sig för ofta så jag stängde av den funktionen.

Kan tycka att min också gjorde det när det fungerade, nu låser den aldrig upp :pensive:

Inte om man har visir också vilket många av våra kunder kräver.

2 gillningar

Där ser man. Klart de kan ju inte lägga till hur mycket funktioner som helst då låser ju grannen upp den till slut. :joy:

Samsung LSP9T

Gillar inte att ha klocka på mig

Är det möjligt? :joy::joy:

1 gillning

Dömma av ditt namn så förstår jag du är chockad. Men den är ivägen helatiden.
Om man har en kopplad klocka blir man störd helatiden.

1 gillning

Gillar inte heller att ha klocka på mig. Absolut inte en som ger mig notiser hela tiden. Har i stängt av alla notiser på telefonen förutom ringsignal och meddelande.

1 gillning

Blir stött när folk framför mig helatiden tarupp armen och tittar på notiser. Störande på möten.
Var på dejt förra helgen där han ABSOLUT skulle läsa varje notis.

3 gillningar