Apple vs resten (2021–2022)

Känns som det var i går som de var hetast i Sverige och hade stöd av influensers som Zara Larsson och Peter @Esse.

3 gillningar

Ja april 2019 skickade de ut pressmeddelande om att de siktade på att bli världens största mobiltillverkare. Och nu 2 år senare inte ens topp 5 i Kina. När man inte sköter sig går det fort utför

Bara att titta på HTC, gick väldigt fort utför där…

2 gillningar

Jag ägde en HTC Hero (den med Jay Leno-hakan) i någon månad 2009. En av två Android-mobiler jag har ägt någonsin.

2 gillningar

Det var väl den med en liten scrollkula på va? Ägde en sån en gång i tiden jag med

2 gillningar

Ja, jag gillade inget med den.

Då är det ju dags för en Ultra :wink:

Sony och Nokia före iPhone och därefter Samsung :slightly_smiling_face:

Verkar som om iPhone 13 både får snabbare snabbladdning via kabel och AOD grattis :slightly_smiling_face:

1 gillning

Nu tycker jag du är negativ. Den låg ju bra i handen :sweat_smile:

1 gillning

Det får man väl ge den men det hjälper inte när den inte låg bra i fickan.

1 gillning

Efter vår semestertripp upptäckte jag att Apple Watch inte väckte min MPB. Vid felsökning visade det sig att datorn ville vara ansluten till iCloud, vilket den var. Skulle just skriva och fråga om hjälp när jag tänkte på PC världen. Så jag startade om min MBP och nu fungerar det igen…:grin:

4 gillningar

Omstart löser 99% av problemen :wink:

3 gillningar

Preview från Google?

På nåt sätt så gillar jag den fula baksidan :man_shrugging:t3::joy:

Finns nu i deras butik: Google Store Tyskland

1 gillning

Jag retar mig på när man lägger en telefon på bordet och sen ska klicka på skärmen så vickar hela telefonen för en stor kameramudul i ena hörnet. Så tycker detta verkar vara en fall framåt i detta hänseende. Bästa hade ju varit att kamerorna inte stack ut, men det lär ju inte hända ”high end”-mobiler på ett tag.

1 gillning

Alla mobiler är på något sätt byggda för att alltid ha skal på sig känns det som

1 gillning

:flushed:

Bara att byta till Apple Music om man inte har gjort det redan.

2 gillningar

Vilka losers!:joy:
Världens största musiktjänst kan inte ens klara av något som alla andra klarar.

2 gillningar

Jag har kört AM i över ett år nu och fortfarande inte vant mig vid vissa saker… Spotify är överlägset på vissa delar men skulle aldrig gå tillbaka nu, börjar till och med tycka om UI:t I AM :joy:

5 gillningar