Apple vs resten (2021–2022)

Tur för Spotify att Apple uppgraderade AirPlay 1 så att det stödjer multiroom.

1 gillning

Snodde fruns Airpods och kopplade till vår Macbook Air. Har aldrig använt Airpods innan och blev förvånad över hur bra ljudet är och hur smidigt det fungerar. I samband med nästa iPhone så blir det nog köp av Airpods pro och ny mobil! :heart_eyes: :heart_eyes:

7 gillningar

AirPods Max :headphones:

4 gillningar

– Ah, klubben.
– Ja, är det Samsung-klubben Pao Galaxy?
– Ja.
– Ja. Hej. iDrewn heter jag. Jag va intresserad utav, lite förfrågningar angående medlemskap. Vad är grundkriterierna för å få vara med i Pao Galaxy?
– Ja du. Vi är bara 25 medlemmar.
– Ja.
– Och eh … vi ska utstå Bixby tillsammans ett år eller så.
– Man ska ha en mobiltelefon va?
– Ja för helvete. Det är en självklarhet.
– Ah, det har jag.
– Ah, men du vet här är det väntetid.
– Aha. Kan man få stå på en kölista då?
– Ja du vet det här ju … vi är väl en åtta tio man som står i kölista. Och det är ju sällan det är någon som går ur klubben.
– Aha, se där. Jag har en sån här OnePlus Nord.
– Ah, glöm det.
– Eh, glömma det?
– Ah …
– Eh …
– Det här är en Samsung-klubb.
– En Samsung-klubb … Men är det så stingsligt så man … det är speciellt vilken mobiltelefon man ska ha då?
– Ja, här är det det.
– Oj … men herre gud. Är det verkligen så noga?
– Ja …
– Oj oj oj … Du låter nästan lite arg tycker jag?
– Nääej, det bara är så.
– Ja … eh ah hallå … då måste jag. Men det är klart jag skulle kunna byta då förstås.
– Ja, men du vet här blir du ingen medlem på många år.
– På många år … Men det är klart, den som väntar på något gott. Det brukar jag alltid säga till min kompis Peter Thor Marcus när han säger det att Guuud vilken tid det tar men alltså väntar man på något gott så är det ju bara härligt. Så jag, jag … eh, du, jag tror jag ska ställa mig i kö i alla fall. Men jag, jag ska prata med, med Edling först, så får vi se. Om jag ska köpa en Samsung då. Ah. Så hör jag av mig igen.
– Jaha.
– Vad trevligt hörru.
– Mmm …
– Och du ha en bra dag hörru!
– Mmm, detsamma.
– Fint, tack ska du ha. Hej!

7 gillningar

Fantastisk uppgradering av en klassisk Hassan :clap: :clap: :clap:

3 gillningar

Klockrent. :smiley:

1 gillning

Den tycker till och med jag var rolig :slightly_smiling_face:
Men om det skall vara ordning på torpet så förväntar jag mig att den flyttas till Apple vs resten tråden. Hade hoppats att denna tråden inte skulle bli en haters tråd

2 gillningar

Skall bli intressant att höra Tim Cook i september basunera ut att nu har vi världens första “iPhone” med 120hz och AOD :wink:

2 gillningar

Är det då som du byter till en iPhone? :wink:

Du tänker på väckelsemötet som ni har klockan 16? :wink:

3 gillningar

hahaha precis som apple barnen har när det är keynote

2 gillningar

@Zop
men va fan… nu var du lite väl känslig

Jag respekterar att @pao vill hålla Samsung-tråden ren från krigande. Flyttade mina inlägg också.

2 gillningar

Har du inte läst vad min fru sagt :wink:

1 gillning

Fold 3 kostar ca 2500 kr mer än värsting iPhone 12 Pro Max. Om Apple släpper en vikbar lur, undra vad priset blir då :slightly_smiling_face:

Då blir det prisvärt eftersom den kommer med iOS.

5 gillningar

IOS på en vikbar enhet hmm. Inte ens splitscreen funkar ju idag och iPad OS vilken höjdare det är. Det är inte bara skärmen utan mjukvaran som tillhör som gör upplevelsen :slightly_smiling_face:

iPadOS är världens bästa operativsystem. Det är vad jag använder primärt dagligen.

1 gillning

Fold 3 är ju ingen mainstream produkt. Den är mer inriktad på business och produktivitet än någonsin. Imponerande vilken utveckling Samsung gjort från första generationen till denna. En helt unik produkt vilket man inte kan säga direkt om iPhone. Undra om iPhone 13 innehåller något helt nytt

Nähä?

Vilka andra produkter finns det då som kan jämföras med iPhone som då gör den till att inte vara unik? Jag måste säga att jag är väldigt nyfiken på att höra ditt svar här.

4 gillningar