Apple vs resten (2021–2022)

I fredags hade vi en facklig skyddsrond på företaget. Alla år har de kommit med iPad och fyllt i sitt protokoll. Men nu hade de endast Samsung S21. Frågade och de sa det funkade mycket bättre och de slapp dessutom bära runt på en iPad :slightly_smiling_face:

Sjukt. Hade exakt samma på mitt företag. Dom hade bytt från Samsung då dom bara hängde sig och laggade fast. Hade ökat sin omsättning med 99% sen dom betade till iPad och iPhone på företaget.

Fackförbundet hade ökat sin omsättning med 99 procent. Det var ju intressant :slightly_smiling_face:

Det viktiga var att vi båda ljög.

Jag ljuger aldrig om Samsung men att du ljuger om Apple kan jag förstå :slightly_smiling_face:

Du behöver inte för Samsung ljuger.

Undra varför jag kommer att tänka på #SSIH :laughing:

1 gillning

Ja, ni båda ljuger. Alla vet att fackliga representanter fortfarande tycker om papper och penna.

4 gillningar

Touche :laughing:

1 gillning

Shocker!:joy:

3 gillningar

Men jag skulle ju just lägga ut det där :slight_smile:

Det jag också tänkte på när jag skrev att Samsuck ljuger :rofl:

@pao ser ut som om Samsung bara jobbar med top notch produkter. :joy::joy::joy:

1 gillning

20 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Renault ”Laban”

Kanske of topic, men är det någon som har några tips och argument hur man får över sin bättre hälft till iPhone.

Present? Extra fint inslagen..:grin:

1 gillning

Jo vet inte om det skulle funka. Behöver argument.

Skilsmässa :wink:

Köp nya lampor (och andra ”smarta hemmet” prylar) till hela bostaden som du lägger in i homekit. Sen när hon inte kan styra dessa så säger du bara att det är ju synd du inte har iPhone :wink:

1 gillning

Vi är inte gifta, så det blir smidigt inså fall :joy: