Apple vs resten (2021–2022)

Nja, det är inte prat om att den ska ligga ovanför iPhone Pro Max utan att iPhone Pro Max ska få ett eget namn samt ha värre spec än iPhone Pro.
Det är inget nytt utan så var det när de stora iPhones kom när iPhone 6 lanserades. Då hade iPhone Plus värre kameror än den vanliga iPhonen. Så det är mer att går från att ha en mer homogen produktlinje till att ha större skillnader mellan modellerna igen.

Efter att ha funderat på skaffa en iPhone 14 Pro så börjar jag fundera på en Sony Experia 1 IV. Jag har förvisso Mac, men använder telefonen mycket för att kolla på media och då tilltalar Sonys formfaktor mycket. Plus att den inte har en "dynamic island" som stör. Det är bara Apple Carplay fungerar smidigare än Android Auto....Hmmm.

Kan tillägga att jag redan har en iPhone och använder alltså två telefoner. En för privat, och en för jobb.

1 gillning

Då är det ju lite annorlunda. 14 Pro går ju bra men 14 / 14 Plus är ju ett sänke just nu. Så frågan är vad som händer med vanliga 15 då för att få upp intresse

Sony gör rätt bra grejor är bara lite efter med uppdateringar

:grimacing::joy::joy:

Gamla nyheter och har redan diskuterats här. Apple fans som greppar efter halmstrå :slightly_smiling_face:

Läste du kommentarerna på länken du postade :slightly_smiling_face:

Yes!:joy:

Tycker det är otroligt att du som enda person i världen utanför Apples innersta krets får ta del av deras försäljningssiffror…

1 gillning

Helst när inte 14 Plus finns att köpa ännu. :nerd_face:

2 gillningar

Nja…

Det är nog som så att teknikentusiaterna har haft bråttom att byta till nya PRO. Den stora massan av iPhone användare som inte bryr sig så mycket har inte hunnit byta än då iPhone håller sig snabba och trevliga så otroligt länge :slightly_smiling_face:

1 gillning

Inte jag men Ming-Chi Kuo :slightly_smiling_face:

Hur är det med källkritik?

:fire_engine:

Otroligt att när batteriet inte används så sväller det så mycket efter en tid. Intressant om Samsung svarar Arun på de mobiler de hämtade. Jag har aldrig haft dessa problem, men å andra sidan har jag inga gamla mobiler liggandes. Tur är kanske det :grimacing:

1 gillning

Så vad har vi kommit fram till för konsensus kring 14 pro? "beyond pro" eller vad den nu kallades

Hur är det med källkritiken?

1 gillning
3 gillningar