Apple är Apple och släpper mycket dyr powerbank

:eyes:

1 gillning

iOS 14.7 med stöd för denna släppt nu.

1 gillning

Mina två på 27000 mWh klarar flyginspektionen.

Yes, kommer alltid ihåg fel, 27000 mah med 3,7 volt är 99 kW

2 gillningar

Min kommer imorrn. Spännande.

4 gillningar

Kul! Tidig leverans. =)

Besviken att det bara kan ladda i 5W, som alla andra qi batterier. 15W kräver ju en lightningkabel och då försvinner ju själva poängen men ett portabelt batteri.

Det med laddning i 5W är nog för att hålla nere värmeutveckling och minska förlusterna.

1 gillning

Visst, 15W laddning hade varit guld. Men alla powerbanks jag har ger mig 5W i dagsläget och Apples powerbank kommer göra livet lite smidigare.

Hmm olikt Apple, brukar ju vara snyggt och dyrt

Pimpa Powerbanken så den blir ännu större. :joy:

:rofl: Ett powerbank-skal! så dumt! skulle inte bry mig ett skvatt om det blev en repa på den :hugs:

1 gillning

Den är ju skadad av all vit färg från början.

1 gillning

Möjligen skönare att hålla i… :thinking:

1 gillning

Nånn som fått sitt batteri, nöjda?

Funderar att köpa ett till grabbens iPhone 12 mini som det känns att vi laddar hela tiden. Jag skulle kunna köpa ett vanligt qi batteri fast då behövs de oxå laddas separat vilket inte kommer att ske. Apples laddas ju via mobilen iallafall.

Jag har fått men inte öppnat ännu, väntar på Mophie-varianten också.

Såg en youtube review att batteriet slutar att ladda om mobilen blir varm, alltså om man spelar eller gör nått annat som drar ström.

Tror det blir ett Xtorm istället för mig.

Otroligt att batteripack slutar fungera vid spel. Vad skall man annars ha det till :man_shrugging:

Köpte två Xtorm FS400 istället för Apple. Sköna att hålla i och sitter helt ok. Mobilen känns tyngre fast jag vande mig fort.

Laddar 5W, På min iPhone 12 med Pokémon igång samtidigt som jag lyssnar på Teknikveckan i AirPods laddar den lika mycket som förbrukas. Var 63% batteri när jag gick ut och 63% kvar en timma senare när jag kom hem.

830kr för två inkl frakt från Xtorm. :+1:

2 gillningar