Apple är Apple och släpper mycket dyr powerbank

Lite skeptisk men inte omöjligt. Lär inte funka med de tredjepartsbatterier som finns på marknaden för de flesta av saknar nog hårdvaran för det.
Jag hoppas att man låser upp så att man kan ladda airpodsen via telefonen.

Beställde just hem denna istf Apples, så kan man ladda det mesta för bara några hundringar mer:
Power bank

Tror chansen är större att det kommer ett nytt AirPods-fodral med MagSafe-magneter.

3 gillningar

Frågan är om Magsafe-magneterna krävs för att trigga laddnigen i övrigt så är det bara vanlig QI-laddning

Kraftfull, väger dock ett halvt kilo så kanske inget man släpar runt.

1 gillning

Jodå, i kamera-ryggan, i bilen etc, men inget om man bara hänger i stan typ :stuck_out_tongue:

Den var dyr. Köpte en på 40 000mAh för hälften så mycket.

Jag köpte ett för dubbelt så mycket :slight_smile:

Inget förvånande när man ser hur du behandlar dyra kameror :man_facepalming: :rofl:

Damit! Du har kommit på min patenterade hemlighet! Genom att köpa kvalitét så håller de även när de bor hos mig!

2 gillningar

Som du behandlar dina prylar hjälper inte bra kvalitet :kissing_heart:

Var och märke?

https://www.netonnet.se/art/hem-hushall/elartiklar/powerbank/andersson-powerbank-40-000-pdqc-3-0/1014637.13728/

Än så länge i alla fall!

En stor del av prisskillnaden ligger nog i att Andersson-varianten kan skicka ut 18 watt medan @anon83749704 klarar 87 watt.

Tänk också på att du absolut inte får flyga med den då den ligger på över 99 Wh.

Stämmer säkert men jag har inte bråttom :slight_smile:
Är till för att ladda våra prylar när vi fri campar med husvagnen och inte har tillgång till el.
Då finns inget behov för snabbladdning utan det är mängden mAh som räknas.

Köpte två Xtorm på 10000 respektive 20000mAh. Klarar att leverera 20W ut så går att snabbladda iPhone.

2 gillningar

Glöm inte att kolla hur stora PB ni får ha i handbagaget när ni reser, surt om tullen klipper den.

99 Wh om inget annat sägs, dvs ca 27 000 mAh om ingen gjort en Apple och jobbar med oordoxa metoder.

Lite bilder på skapelsen…

1 gillning