Apple AirTag är äntligen här

Spårning har vi ju redan. Min är i Eindhoven. :wink:

1 gillning

Mina är i Bryssel

2 gillningar

Mina har hunnit till Bryssel!

1 gillning

Jag sitter här och väntar på AirTags 2.

1 gillning

Jag väntar på AirTag Pro. Kanske lämnar iPadOS för AirTagOS när den släpps. Spårade jag ur nu?

4 gillningar

Nu har man kanske inte bara en nyckel i nyckelknippan. Men annars så låter det som att man snart är uppe i vad ett yale lås kostar till ytterdörren.

1 gillning

Du hittar nog tillbaka snart! Men i ärlighetens namn så hoppas jag verkligen Apple släpper AirTags i fler former framöver :slight_smile:

Haha, med alla nyckelringar och ett par extra Airtags beställda från Elgiganten (hade stort lager, fått notis om att det skickats idag också så saldot verkar stämma) så är jag nog närmare två Yale´s…:thinking:

2 gillningar

AirTag Xs Max!

2 gillningar

Hämtar mina på Apple Store imorgon.

1 gillning

Då har mina åkt till Köln. Miljösamvetet svider. Men trots att de åker längre bort, närmar de sig…

Jag bokade lite för sent när de släpptes. Var taggad på kl15. Sen satte möten på jobbet stopp för beställningen. Så
mina kommer mellan 12 till 20 maj. :grinning:
Men jag lekte också dit gravyr så det tar nog längre tid också av den anledningen.

Kan kanske behöva en airtag på mig själv också ibland söndag själv vet var jag är. :joy::joy::rofl:

1 gillning

Touchdown!:hugs:

4 gillningar

Yep, ser lovande ut för en leverans idag :slight_smile:

1 gillning

Det närmar sig…:clap:
bild

2 gillningar

Meddelandet om att du inte var hemma när de försökte leverera kommer snart. :wink:

7 gillningar

Det måste ju ha varit en chock för vissa logistikföretag när folk började jobba hemma. Hela affärsmodellen fick göras om.

Kunde jag editera den där Hitlerfilmen skulle Hitler varit chef på ett sådant företag och i rummet hade chefer försökt tala om att man nu måste börja levererar till hemmen som man alltid sagt att man gör, iom att folk jobbar hemma under Coronan…:sunglasses:

9 gillningar

Då ligger min AirTags och väntar på att bli hämtade. :slight_smile:

3 gillningar

Pickup :wink:

8 gillningar

Vem köper!:grimacing:

1 gillning