Apple AirTag är äntligen här

Från sajten:
image

Som det har ryktats och vi har väntat. Nu visar Apple äntligen upp sin spårningsbricka och som vi trodde blev namnet AirTag.

Apple AirTag är en liten platta stor som ett mynt som vi kan sätta i vår nyckelknippa med hjälp av en liten läderväska eller montera på eller i andra ägodelar.

Sedan läggs det till i Hitta-appen och vi kan söka efter våra produkter precis som vi kan hitta vår andra Apple-produkter idag.

Vi kan också få den graverad vid beställning för att göra dem personliga. AirTag går att boka från och med fredag och släpps 30 april. Priset landar på 350 kronor styck eller ett paket som innehåller fyra stycken för 1195 kronor.

Via: Apple.

Är det inte idiotiskt utan hål i brickan?

Du ska ju köpa läderrem till förstår du väl :sunglasses:

2 gillningar

Hål i brickan måste jag fundera på, det förstör ju designen. Men minskar smidigheten.

Finns det någon info om batteri. Typ och hur länge det räcker?

Vila priser på Hermes-tillbehören! Från 3 295:- och uppåt. :exploding_head:
Tyckt att det var duktigt pris på klockarmbanden från Hermes.

Du är helt enkelt inte i det kundsegmentet.

3 gillningar

Max fyra tecken!:grimacing:

De var jäkligt snygga. Hustrun kommer vilja ha, men tveksam till det priset. Tänk om man tappar bort det…:sunglasses:

Helt klart. Jag kan förstå att man köper ett dyrt designerarmband till sin Apple Watch men inte till en airtag…

1 gillning

Om de ändå kunde ge mig :metal:så hade jag varit nöjd.

1 gillning

Perfekt ju!

10 gillningar

Borde vara en av 40. :joy::joy::joy:

1 gillning

Jag trestade Paddington, men det var för långt…🥲

Ni köper ett fyrapack till mig, va?

4 gillningar

Nu hoppas jag att tillverkarna av inear applicerar denna teknik i sina laddcase :ok_hand:

1 gillning
1 gillning

Jepp!
Men jag väntar på Jabra.

Verkar vara 1 år.

3 gillningar

Wow! Jag trodde annars att de skulle laddas trådlöst med Apple Watch laddaren

1 gillning

Verkar vara CR2032.

1 gillning