Apple AirTag är äntligen här

Mitt är registrerat hos DHL och ska vara möjligt att plocka upp hos ett serviceställe i morgon iaf. Om det sen stämmer får vi se! :slight_smile:

1 gillning

Jag har leverans imorgon men står fortfarande förbereder på ordern.

1 gillning

Jag kollar i appen vis iOS och där står det att de ska levereras imorgon. Men så har det stått länge. Det står också att man bör besöka “Spåra försändelsen”. Men det hittar jag inte i appen…

Samma här, men tror de har något strul med det. För fick paket från Apple för nån vecka sedan med och var samma då. Plötsligt låg det på servicestället och jag trodde det var något helt annat.

Nu står det att det är skickat i Apple store appen.

@xms67 Spåra leverans dyker upp när paket är skickat

1 gillning

Mina står också som skickade fast jag ringde i början på veckan och avbokade dem :face_with_raised_eyebrow:

Jag har leverans med UPS i morgon enligt kollinummer. När jag beställde stod det beräknat en bit in i maj.

Perfekt present till mig! :wink: Jag fyller år tre gånger om året.

Nu står mina också som skickade… :v:

1 gillning

Yes! Apple överlevererar igen. :+1:t3:

2 gillningar

Sedan är det ju lite extra kul att samma dag som man får en pryl levererad från Apple beställer man också en ny. :joy: #appletv

3 gillningar

2 gillningar

Hehe, det är väl standard! Är ju längtade. Efter en pryl som är hela grejen! :joy:

Är du stammis på Apple Store nu för tiden. :joy:

2 gillningar

Givetvis!

1 gillning

Det blev människa av dig till slut. :heart_eyes:

1 gillning

Mina är fortfarande i Nederländerna. Men lär väl flyga i natt och dyka upp imorgon.

1 gillning

Känns som en miss av Apple att inte ge en möjligheten att aktivera en AirTag innan man får hem den. :thinking:

2 gillningar

Japp! :man_dancing:

Lite komiskt när ni är frustrerade då ni inte kan spåra er AirTag. :joy::joy::joy::joy:

3 gillningar