Appar som är uppdaterade med widgets för låsskärmen i iOS 16

Jag var tvungen att söka upp EasyPark i AppStore för att se att det fanns en uppdatering.

Ah såpass. Får kolla

Ingen uppdatering… skumt

Jo, dynamiska ön var absolut tydligare. Dock uppdaterade den sig inte på hemskärmen (om man inte tryckte på den eller slog på låsskärmen). Se skärmdumpen på hemskärmen från långt in i andra halvlek där Frankrike gjorde sitt första mål i första halvlek.


Det kan ju vara så att du har en brandvägg som inte släpper igenom trafiken. Har pratat med utvecklaren tidigare om det och fick infon att nedanstående måste kunna nås :

*.combine.urbanairship.com
*.remote-data.urbanairship.com
*.device-api.urbanairship.com

Testade och mycket riktigt lirar det som det ska då.

Tror inte jag har det men borde väl kunna bort wifi och köra mobilt under matchen England-Senegal för att testa...

Skumt, kolla under inställningar i appen vilken version du har. Så här såg det ut hos mig.

Exakt samma. Skumt

Det här med EasyPark är ju väldigt bra..:ok_hand:


Ps. Pilen pekar på klockan. Har inget att göra med inlägg tidigare.

2 gillningar

Du kanske redan har hittat någon men appen ”Pucken” är väldigt avskalad och snygg. Stöd för widgets, resultat i Dynamic Island samt Live Activities. Precis installerat den men ser lovande ut.

1 gillning

Jag kör

Men kollar in pucken. Den verkar ha det lilla extra precis som du skriver

Väldigt snygg och ”tight”

Ja, gillar den skarpt!
Tyvärr verkar man bara ser sitt favoritlag under ”Matcher”, skulle vilja se alla lag där. Lyckas inte hitta alla matcher som spelas idag?

Också drygt att det inte går att välja vilka notiser man vill ha (matchstart, mål osv).

Men väldigt snygg och grymt med Live Activities på låsskärmen :grinning:

1 gillning

Synd bara att jag är i Florida just nu med begränsad tillgång till mobildata :slight_smile:

Den var riktigt bra. Gillar den!

Att Luleå vann gjorde inte saken sämre :wink:

1 gillning