Appar som är uppdaterade med widgets för låsskärmen i iOS 16

måste ta ner en app o köra igenom ja har denna -

1 gillning

För de appar som erbjuder widgets så måste du dels uppdatera dem (givetvis) men sedan också öppna dem en gång innan du ser widgeten för att kunna lägga den

1 gillning

Easy park har fått stöd för live activities :ok_hand:

11 gillningar

bara se till att notiser på ? el behöver man göra nån inställning

Bockas i här om man vill att det ska visas live

3 gillningar

Nu tittar vi väl inte på fotbolls-VM här i Bubblan? Oavsett är det ju bra med Forzas låskärmswidget och lösningen i dynamiska ön.


4 gillningar

Ska testa denna :slight_smile:

@LarsEinarsson @bjorsi

Bättre tips i mitt tycke är appen FotMob. De visar matchklockan i sin vy, helt avgörande för informationen anser jag.

2 gillningar

Den får vi prova vid dagens matcher. (Även sönerna har rekommenderat denna i några års tid, men när zinned talar skrider man till handling. :crazy_face:)

Haha, du får testa iaf :grinning:

1 gillning

Jag är ute efter en låsskärms-widget som kan funka som en på- och avstängningsknapp till en specifik lampa som är med i Hem-appen.

Tänker att det kan vara praktiskt på natten (har småbarn och nattliga blöjbyten).

Något som hittat? Det närmaste jag kommit är att widgeten öppnar Hem-appen.

Jag gillar att det går att prata med utvecklarna av Forza på svenska och har haft en bra dialog med dem genom åren. Har för mig att de sitter i Göteborg.

Bra att de fått konkurrens av norska FotMob. Det gör båda apparna bättre.

2 gillningar

Finns det någon widget som klarar svensk hockey?

Finns inte lampan om du sveper ner från hörnet då?

Tror inte att det finns ännu. Tycker att det här är bästa appen för både SHL, Hockeyallsvenskan och NHL:

Hör med utvecklaren där om det är på gång.

1 gillning

Fick ett svar med ”Dynamic Island?”. Nu har jag svarat på det och förklarat vad det är.

Lånade dina bilder till förklaringen @LarsEinarsson.

1 gillning

Han skulle kolla på det men det kommer ingen uppdatering före nyår då han åker på semester nu.

1 gillning

Vi körde rörelsesensor för lampan för blöjbyten. Smidigt när man bar den lille med två händer

1 gillning

Jo.

Men jag vill minimera antalet klick.

Inget stort problem, men en sån widget som bara tänder en specifik lampa hade gjort mina nätter någon procent bekvämare.

Får inte det valet?? Appen är uppdaterad