Amazon Prime Days brukar vara så där men just nu finns det lite feta blixt deals.
Om man vill ta sitt iPhonefilmande eller fotande till en ny nivå så är det även lite rea på Smallrig:
Kul att du hann, nu är den "dyr" igen!
Kul att ni tipsar! Svårt att hitta de riktigt bra dealen bland alla 5% rabatter.
Nu behöver man bara komma på nått som man måste behöva.
Hade bra tid på mig haha, men har sen ett tag tillbaka redan bestämt mig för att uppgradera till en 3 så var nobrainer även om det var pengar jag inte hade tänkt spendera nu.
Jag var på väg att beställa, Grabben vill uppgradera sin gamla Quest (ettan tror jag att han har)men han har siktet inställt på Pro modellen.
Nästan så man skulle köpt och sen eventuellt sålt vidare.
Haha ja det hade ju varit en plan. Kommer säkert fler gånger eller black friday.
Dock rätt stor skillnad på pris upp till PRO.
Ja, för mig är Pro svindyrt, har inte läst på om skillnaderna. Men hans pengar, hans beslut. Å andra sidan så är han väldigt sparsam med att vilja ha saker, de få gånger han vill köpa nåt vet han vad han vill ha. Jag kikar lite på nya hörlurar. och in ear lurar.
I och med att begäret på nya in ear kom upp då mina Airpods Pro från 1800 frösihjäl, bara fungerar sådär längre och att jag slarvat bort laddeutiet, så började jag även snegla på nya over ear lurar.
Tänkte besöka Hifi klubben och lyssna på Bower Wilkins och lite andra over ear och in ear lurar. Sen får man hoppas på bra Black Friday deals.
Jag hade inte köpt en PRO.
VR är ett område som fortfarande utvecklas i snabb takt så det kommer snart vara gammalt, eller redan är typ.
Anledningen till att jag uppgraderar från 2 till 3 är linserna, upplösningen och bekvämlighet.
Hur är Eves väderstation?
Eve Weather - Connected Weather Station wit Apple HomeKit technology for tracking temperature, humidity & barometric pressure, weather trend, IPX4 water resistance, display, Bluetooth, Thread : Amazon.se: Trädgård är detta en bra derla måntro?
Kort svar, ja! Har haft den över ett år. Kör den via en ATV som matterhub. Rätt nice att få upp ute temperaturen på hemskärmen.
(Köper en till)
Vart ska du ha nummer 2?
Här är en deal på en bra mus.
Logitech MX Master 2S – trådlös Bluetooth-mus, fungerar på flera ytor, hypersnabb rullning, ergonomisk, laddningsbar, ansluter upp till tre Mac-/PC-datorer - Grafit : Amazon.se: Elektronik
Har beställt en ringklocka, BBQ krydda och en Eve väderstation hittills.
Lite ångrar jag att jag inte slog till på et VR headset... nåja finns ändå inte budget för den.
Förrådet, är isolerat och tänker ha koll på temperaturen så det inte blir för kallt. Blir en backup oxå för den första som varit utomhus i hyfsat extremt väder genom året.
Belkin 65 W dubbel USB Type C väggladdare, snabbladdande Power Delivery 3.0 med GaN-teknik, USB C
260,58 kr
Behöver man byta batterier ofta?
Har den en bra anslutning så har mina fungerat mer än ett år.