Amazon Prime days 2024 – feta deals

Nej, känns inte så. Jag har bytt än gång på drygt ett år. Om det är ofta får man själv avgöra. :slight_smile:

1 gillning

Hade jag inte nyligen köpt en Roborock Q Revo så hade jag slagti tll på denna dammsugarrobot från EUFY

eufy X10 Pro Omni robotdammsugare med torkfunktion och sugstation, allt-i-ett-station, 8 000 Pa, autosugning/fyllning, 2 × billyftmopp med biltvätt/torkning, aktiv hinderundvikning : Amazon.se: Hem & kök

Håller runt ett år. Displayen är mycket svårläst. Så jag bytte ut min mot en Meross.

Blev bra sugen på denna, finns det nån Bubblan-erfarenhet av Eufy-dammsugare? Min Neato sjunger på sista versen så denna skulle kunna vara ett alternativ.

Tycker den funger bra bortsett från att skärmen ofta kan vara lite svårläst, om man bryr sig om det :man_shrugging:t2:

Jag fattar inte grejen med denna riktigt, varför vill man ha en display utomhus - som service till grannen? :smiley:

Är väl om den hänger den på sin uteplats och man är nyfiken själv.
Jag har placerat min under ett bord, annars så gör solen att den visar för varmt.

Min har slutat att fungera på distans, tror mer att den är nått med nya TVos som spökar, kul att se om den nya har samma fel.

Snygg klocka.

1 gillning

Har bara läst om den på andra siter. Den var på Kickstarter i våras, vintras eller något för runt 10k ord pris 14-15. Jag har bra erfarenhet av andra Eufy produkter så jag gillar dem. Denna verkar bra mycket mer avancerad än Qrevo som saknar att detektera småsaker. Så lite synd att jag bara nyligen köpte min q revo,-
Hade slagit till på denna annars

Går den in i HomeKit?

tror inte det, några gamla gjorde det. Läste att några modeller, vet inte vilka går in i homkit med en Home Base station från Eufy. emn vet inte om denna är en av dem

https://www.amazon.se/gp/product/B0B2VQ462Z/?th=1

Det blev en extra laddare och ett gäng laddsladdar från Anker.

Ni som har Amazon Prime, kör ni 59 kr/mån eller betalar ni för årsplan?

Har Amazon olika rabatter för prime kunder? Fick upp detta, 4+ stjärnor är inget jag hört talas om. Eller är det bara att man ska känna sig viktig och handla mer? :joy:

bild

1 gillning

Antalet stjärnor är väl bara vilket betyg produkterna fått.

Ok, tolkade det lite annorlunda. :joy:

1 gillning

Ni som förra året köpte eve outdoor cam, är ni nöjda? Min monteras i morgon :face_holding_back_tears:

Här är lite rabatterade produkter för matter och HomeKit.

Jag kör årsplan, handlar en hel del småkrafs på Amazon och bara fraktfria delen tjänar man in på nolltid, sen gillar jag Prime video

2 gillningar

Årsplan.

1 gillning

Finns det årsplan också… :sweat_smile: byter direkt