Amazon Prime Day 2026

Prime Day är igång så jag tänkte vi kunde hjälpas åt och tipsa varandra om fina rabatter vi hittar!

Såg denna powerbank från Anker som är grymt bra för några hundringar mindre:

Rätt bra rabatt på en av Ninjas airfryers med:

Samt Oura Ring 4 är rätt bra nedsatt om man är ute efter en smart ring:

Tre meter USB-C-kabel från Anker med:

3 gillningar

Brukar alltid köpa lite HomeKit-kameror på rean.

349:- för denna är galet prisvärt. Har 7st. Nyligen gav den i tvättstugan upp så blir att byta ut den.

Erbjudande för Prime-medlemmar: eufy Security 2K Indoor Cam, Plug-in Security Indoor Camera med Wi-Fi, IP-kamera, Human/Pet AI, röstassistenter, Night Vision, Two-Way Audio, Kompatibel med Apple Homekit, HomeBase krävs inte https://amzn.eu/d/00MP16Pl

2 gillningar

Slog till på två Sonos Era 100 SL för 1 795 kr/styck.

2 gillningar

Oj det var bra!

HiFi-klubben har bra pris på Move 2. Jag köpte ju en för några veckor sedan så allt är som vanligt. :smiling_face_with_sunglasses::sweat_smile:

3 gillningar

Ilandsproblemet att högtalarna kommer i morgon och väggfästena på fredag. :sweat_smile:

1 gillning

Det blir bakre högtalare gissar jag?

Sugen på att köpa någon sådan, har pan&tilt men dessa är lite smidigare i storleken

För priset är det fina kameror. Snabbare att uppdatera i HomeKit än deras trådlösa 2C-kameror.

Någon enstaka av mina 7 har krånglat någon gång så jag fick återställa den och lägga in den igen. Utöver det (och den trasiga i tvättstugan) har det fungerat bra. Även den i garaget som stått i 3 år fungerar klockrent, dock under tak men ändå ett garage utan värme, så riktigt kallt på vintern.

1 gillning

Stämmer, har en Beam 2 och en Sub Mini sedan tidigare. Får se om de också behöver uppgraderas. :sweat_smile:

1 gillning

Jag beställde en i söndags för 5390:- :sweat_smile:

Värt att notera att Oura Ring 5 är släppt ifall man vill ha det senaste :wink:
Den är nog inte nedsatt

Här är ju dessa också, tre st 240W-kablar för 250 spänn.

1 gillning

Denna ser lockande ut https://www.amazon.se/Anker-laptopladdare-snabbladdning-GaN-nätadapter-kompatibel/dp/B0FDVZ3TQW/ref=sr_1_19?crid=1QWQARVU4WS7V&dib=eyJ2IjoiMSJ9.1PEHc9HvP5xSJKFwyN3MEIhD0_kIhuNXSYYFNz0s5yekXJUBztguHGCU3iZwzOPQUStjZCNDqfZfQkOnpJ-BveGFUxPQ6F45PNot5gFeHcB0Oe46z6otXadNyoFFlPq9kBRQ7umYUjNhmJ0caAFdyy42fB0rcDh-vMuRDyO_QJyKsHCSVsm-SeyHX4AuluslBhdJgU63EGtCcFRiv6xPP-6AGMMC7DOXeLxMJjr4EOoJLDF1IJ4juj_a7-SZpTsD-xywpQLIg2gw18nDYCeKwDZd41JP6cnce3g5Jh5389g.kIIGuFYaGECIaE22uz0Lxh8wXMnWQl2Uv8s3qFpbAYY&dib_tag=se&keywords=anker%2Bgan%2Bprime&qid=1782222188&sprefix=anker%2B%2B%2Bgan%2B%2B%2B%2Caps%2C123&sr=8-19&th=1

Nu fick du mig att beställa en för att prova...

1 gillning

Switch 2 Mario Kart Bundle 4990. Finns även en Promo code för 100kr extra rabatt: PD100.

Verkar inte vara en Prime Day deal men bra paketpris.

2 gillningar

Ring eller chatta med Hifi-klubben och förklara läget. Min erfarenhet är att de brukar vara tillmötesgående. I värsta fall hotar du med att returnera din beställning och istället lägga en ny order till det rabatterade priset. Det brukar göra susen.

Samma recept borde fungera för @xms67

3 gillningar

Jag köpte denna för en hundring mindre ->

2 gillningar

Tack för tipset :slightly_smiling_face:

15 gillningar

Föredömligt!

1 gillning