Allt om Playstation 5

Många som är irriterade…

bild

1 gillning

Det kan man ju göra men jag tycker inte han bör använda sitt semi-kändisskap att bojkotta Webhallen som knappat lovat leverans till alla.

Något av en överreaktion, ja. Han får väl roa sig med alla gamla konsoler som han samlat på sig :smirk:

Ser fram emot någon fråga om obskyra japanska spelkonsoler i årets upplaga av på spåret :wink:

Apropå playstation.

Vilken konsol är bästa på titlar när det kommer till racing-simulatorer?

Närmsta du kommer simulator på konsoller är Assetto Corsa, finns till både Xbox och Playstation.

Har du egen erfarenhet av detta?

OM, det visar sig att det finns folk på forumet som håller på med e-racing kanske det är dags för en tråd?

Hur mycket Simulator? Gran Turismo är ju riktigt nice på Playstation och Forza är väldigt mycket racing men enkelt på Xbox.

Inte på konsoll, men på PC japp.
Det är det enda som kan kallas hyfsat realistisk simulator och som finns till konsoller.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag är ute efter. Mest nyfiken på om det räcker med att köpa en konsol utan att begränsa sig. Mycket möjligt att titlarna du nämner räcker för att göra mig lycklig :wink:

Om du skulle välja konsol utifrån racingspel, vilken väljer du?

Jag är inte speciellt upprörd att jag inte får min konsol direkt, hade räknat med det. Men jag förstår de som förhandsbokade för 1- 1 1/2 år sedan. Tror det är dags för webbis att sluta låta folk få förhandsboka så långt innan, blir lite missvisande mot dem som tror att webhallen öppnade sina förhandsbokningar samtidigt som alla andra. Men i själva verket är man 1 år bak i kön :joy:

För bara avslappnad typ arkadracing (dock väldigt bra sådan), Xbox med Forza/Forza Horizon.
Gran Turismo är iofs kul på Playstation. Men rätt enformigt så skulle föredra Xbox.

Har både Xbox One och PS4 Pro.

1 gillning

Ja verkligen!

Project Cars 2 / 3, är det för enkelt för det du är ute efter? Jag har suttit i stol / ratt / pedaler där de kör Project Cars 2 tex. Jag och grabben har bara nosat på alla inställningar här hemma till PS4an, men är imponerad över vad spelet innehåller.

Meny-systemet!

:sob::sob::sob::sob::sob:

Det var väl vad du INTE ville veta :smirk:

Exakt så, så jävla surt att jag bara förhandsbokade på webbis.

1 gillning

:frowning:

Men finns en grön sida också!!