
Väntar på både PS5 och RTX3080, att det ska vara så jävla svårt att göra av med pengar! 
Enda infon jag fått av Inet är att de inte vet något.

Väntar på både PS5 och RTX3080, att det ska vara så jävla svårt att göra av med pengar! 
Enda infon jag fått av Inet är att de inte vet något.
Julen 2021 hörde ja de kommer in
Är läge nu att boka en PS6a
Haha du kommer inte få den då heller, skulle bokat den 2015 
Detta e rätt sjukt. Varför inte göra mer maskiner… och sen släppa den 

Bara skrattar åt Sony 
Hoppas Microsoft kapar åt sig sjuka marknadsandelar pga detta.

Men dock synd om @Marcus_Attefors och @Peterboxy 
Xbox Series X är megaslut överallt men de flesta fick nog sina förhandsbokningar.
Jamen inga spel ju!
Jo, warzone. De räcker !!!
Njaaa
Jodå
Kan nog bli en krysslåda när de släpper nästa version av den men just nu skulle den bara agera bokstöd.
Nu ja. Verkade dock som att det var superlätt att få tag i butik när de släpptes, bara ta girran ner till Elgiganten och köpa över disk.
Imponerande - undra hur de lyckades med det.
Ja det kan man fråga sig, jag är ute efter digital edition men ser mörkt ut för mig.
Var hittade du detta?
Ser ut som en Instagram/Facebook story.
Deras instagram!