Julen är förstörd!
Du beställde den utan Blu-Ray-spelare va?
Jag har två bokningar, en med läsare och en utan, båda har jag fått samma mail på =(
Jag har inte fått något sådant mejl.
Jag beställde med Blu-Ray från Netonnet - inbillar mig att Webhallen står för vääääldigt stora delar av beställningarna i det här landet.
Japp så är det nog
Jag får nog min Xbox iaf
du får köp Xbox du också istället!
@Esse , du får ge din PS5 till @Marcus_Attefors .
Allt är till salu till rätt pris eller hur? 
Nä min Xbox one står och samlar damm. Så lite exklusiva spel så skippar Xbox denna generation.
Ok, då blir du kvar med din ps4 då 

Yes! Till jul iaf 
Playstation 5 är en stor rackare med sina nästan 40 centimeter på höjden men har storlek egentligen någon betydelse? Vi tog med den till IKEA för att se var den kan tänkas passa in.
Storleken på varianten utan Blu-Ray-spelare är 39 cm på höjden, 26 cm på bredden och 10,4 cm djup. Varianten vi testar är en replica av den med Blu-Ray och är därför något djupare och det kan ha ställt till det i det enskilda fallet då vi faktiskt inte fick i den horisontalt.
Vi börjar hemma i vardagsrummet. Tillsammans med en 65-tums TV på väggen och en tv-bänk av modellen Bestå på 120 cm som går ut lite på kanterna är det inga problem.
Det går också alldeles strålande att lägga den horisontalt i Bestå. Förhoppnignsvis blir den inte lika varm som PS4 och särskilt PS4 Pro kan bli.
Playstation 5 på en kombinerad Expedit-hylla.

Bistå TV-bänk med hål för sladdar upp till teven. Flyttar vi bara ner mittenhyllan liten går det galant.

Dessvärre tar det stopp med denna kombinationen. Möjligen fungerar det med den enbart digitala varianten.
Playstation 5 är fullbokad hos de flesta återförsäljare och det gäller både den digitala varianten och den med Blu-Ray-spelare. I dagarna har även Webhallen gått ut och sagt att många inte kan förvänta sig leverans i närtid.
Mediamarkt tar dock fortfarande förhandsbokningar och lovar att de levereras i tur och ordning men vad det innebär i tid vet ingen.
Tack till Kaproco som skrev ut vår testenhet till oss!
Gisses !!
Hehe, coolt! Hur fick du tag i replican? 
Men fasen den är rätt vacker ändå!
Betydligt mycket snyggare än Xbox! Nästan sugen på att köpa för att den är så snygg 
Har du lagt Sonny i en Bistå eller en Sony i en Bestå? 

Du gjorde en CNET
Nice!
Jag tycker den är helt fruktansvärd faktiskt, hade så gärna haft en PS5 i Xbox nya chassi istället. Grotesk skapelse verkligen.
Eller så gjorde de en prelude till Teknikveckan!











