Allt om Marvel-universumet

Haha var kul ju!

Från sajten:


Den 31:e filmen i den ständigt pågående Marvel-sagan blir om Ant-Man.

Filmen kommer heta Ant-Man and the Wasp: Quantumania. Antagonisten är Kang. Kang har funnits i lite olika varianter genom Marvel-historien. Nu är han värsta bad boyn över sitt egna mini-rike i Quantium-universumet.

Bråk blir det oavsett. För dig som inte vill missa det kan du besöka din lokala biograf från och med den 17 februari nästa år.

Kang has arrived!! Väldigt hypad. :grin:

Han (en alternativ version) var ju med i Loki!

Han var ju det. Nu känns det dock mer som att erövraren Kang kommer att få mer utrymme i MCU.

Lite hur jag ser mig själv i min Lego-stad!

1 gillning

Från sajten:


Lift me Up är Rihannas bidrag till kommande Black Panther-filmen. En något mer lågmäld låt jämfört med Black Panther-filmen från 2018.

Musiken är skriven av bland andra svensken Ludwig Göransson som även stod bakom musiken till första filmen. Något han också fick en Oscars för bästa originalmusik.

Med tanke på att Black Panther: Wakanda Forever ser ut avspegla ett Wakanda i sorg och utsatthet så är det inte lustigt att Lift Me Up inte är lika uppåt som All The Stars från 2018.

 

Från sajten:


Black Panther-regissören Ryan Coogler har ryktats om att utveckla en TV-serie tillsammans med skådespelarna från Wakanda.

Ryktet har pågått under några år och nu verkar det som att det börjar ta fart. Det är skådespelerskan Danai Gurira, som spelar Okoye i Black Panther-filmserien som gör en hint åt att det kan bli verklighet av ryktena. Danai Gurira dök nyligen upp på The Late Show With Stephen Colbert och fick då frågan om serien skulle bli av.

Jag har fått höra… att jag försiktigt kan anspela på denna möjlighet. Så jag anspelar försiktigt

Hon gav inte några konkreta detaljer men hon gav hon en hint om att serien är en möjlighet. “Jag har fått höra… att jag försiktigt kan anspela på denna möjlighet. Så jag anspelar försiktigt,” sa Gurira. Det är oklart när eller om serien kommer att tillkännages officiellt. Men vi väntar spänt!

Via: Gizmodo