Det är i år det äntligen kan bli dags att köpa nytt med en tunn och lättare Air.
helt ärligt , blir nog o fynda en 16pro max istället , kommer ta e tag o vänja sig me de där utseende haha , kanske inte blir så där , vi vet ju egentligen bara att bumpen blir större , de andra , de e ju bara en chansning från alla
Det där påståendet tycker jag att jag känner igen sisådär sex månader i förväg - sen när det väl närmar sig.... ![]()
Men ärligt, 15 PM > 16 PM var ju ingen stor uppdatering, gissar att 16 PM > 17 PM blir lika stort steg. Känns som man kan ha roligare för 10K mellanskillnad. Kan nog hålla mig ett år till. Eller så får man haka på @pao nästa år när Samsung släpper nytt ![]()
15 PRO till 17 PRO kommer att bli magiskt. ![]()
Är kvar på 15 PM och jag håller med om att det har ju inte varit några jaw droppers till 16 PM och inte heller 17 ännu i rykteskarusellen. Jag tänker nog vänta ytterligare ett år.
16 till 17 ( pro ) kommer säkert bli större , me tanke på det nya utseendet.. väntar liiite till o ser hur de skiter sig med kina, blir nog en 16 pro max iaf istället ![]()
Det är väl 2 veckors åkning med Polestaren ![]()
Exakt en iPhone i månaden och det måste ju vara skit kul. ![]()
![]()
Givetvis blir det 17. Känner mig tvingad då jag haft alla.
Svårt veta hur utseendet blir. Tillverkare kan plantera ut falska rykten avsiktligt. Nothing gjorde det med en modell.
Är väl mest Google med sina Pixlar som har haft svårt att hålla tätt i sina led.
Det nya utseendet (om det blir så) stör jag mig inte på direkt. Sen syns det ju att man har senaste luren. ![]()
![]()
Ett skal på den där så ser den ut som vilken telefon som helst..![]()
.
Utseendet är inget jag reagerar på. Kan behöva(
) byta för att hålla igång näringskedjan här hemma.
Exakt, tycker faktiskt det blir mer symmetri så än med det som är idag.
Skulle dock vilja få in optiken i klumpen.
Där sticker de väl ut från klumpen?
Aha, jag tolkade som att du ville ha de in i mitten på klumpen.
Vill slippa wobblandet om telefonen ligger på ett bord/skrivbord om man inte har skal. 16 Pro är hopplöst wobblig.
Du får installera möbeltassar på de tre hörnen som inte har kamerabump ![]()