Allt om iPhone 17-serien

Ja. Verkligen. Var ju jobbigare att lyssna på än Trumpeten.

Fint! Bra synd att färgerna messar upp ökad kontrast dock, (vilket det ska göra för just ökad kontrast) men jag hade önskat valet att kunna slå på. ramar runt knappar utan att färgerna blir kissgul osv...

Såg nu, först efter några veckor, att Hitta min iPhone inte var påslaget på min nya iPhone Air. Jag vet att det har varit likadant tidigare när jag bytt telefon, att Hitta min iPhone inte startar automatiskt. Så det kan ju vara ett tips att kolla att det verkligen är på.

Har gjort så för oss tidigare men denna gång funkade det.

Det fick bli en iphone 17 pro cosmic orange

Jag är så svag :see_no_evil_monkey:

Kan skriva under på att färgen är 10/10. Verkligen fin :slight_smile:

Ja verkligen! Har klämt och känt på en enhet hos Elgiganten och färgen är perfekt :star_struck:

Jag valde blå då jag vet jag kommer ledsna på orange! Även om orange är min favoritfärg!

Den orangea ser ut som något från hjälpmedelscentralen :sweat_smile:

Lite jaktradio stuk på den. :joy:

Den kanske tagit över förstaplatsen från denna bland vargmotståndarna :man_shrugging:t2:

Jag trodde inte jag skulle gilla vägkonen som jag kallar den men är helt förälskad i färgen faktiskt. Bästa färgen de släppt på en iPhone sedan start.

Fick aldrig någon wow-känsla av 17 Pro. Tycker den är tung och ful med den stora luckan på baksidan, nästan så jag saknar känslan från min 15 Pro. Valde den dock ändå. I går fick jag hem dotterns vanliga 17 och där satt den - wow-känslan! Mycket skönare primärt pga vikten. Visst är det skönt med de rundade kanteran på 17 Pro men tycker årets vanliga 17 är en riktig fullträff, både sett till pris/värde och utseende.

Gör som Sevis nu, byt till en Pro Max och gå vidare :wink:

När jag bytte till 16 PM från 15 PM kändes det som jag hade köpt samma telefon två gånger. 17 PM har ju iallafall nytt utseende. Sen gillar jag fortfarande titan bättre än aluminium. Men kommer 18 PM inte i den där härliga orange så vetetusan om jag byter nästa år om nu Fold är som två Air.

Haha nej aldrig, klämde på min gamla 16 PRO Max och den känns som en stor kloss nu i jämförelse. Trivs bra med den lilla!

samma här !

100% :rofl:

Jag klarar inte av den starka färgen runtom telefonen när man kollar ner på skärmen! Hade bara baksidan varit orange hade det varit annorlunda!

Exakt, går ju knappt ner i normala byxfickor. Sen är den väl nästan omöjlig att skriva på med en hand om man inte har såna dasslock som Musse. :joy::joy: