Allt om iPhone 12-serien

V1 av Nudient var skräp. V2 är bra så jag funderar starkt på att köpa v3 till 12:an.

1 gillning

Var byte av baksidan, typ 4 lax :rofl:

:laughing: ja usch …! På me skal !

Apple Care+ :star_struck:

Jag fick med ett Nudient Thin Transparent. Kändes väl inte som ett kvalitetsskal direkt, men byggde i alla fall inte på telefonen i onödan.
bild bild bild

2 gillningar

Vad är självrisken med det? :thinking:

1 gillning

Haft ett sådant på min XR, räddat skärm och kanter otaliga gånger. Blev inte slappt som billiga diton blir

2 gillningar

249:- för skärmskador och 849:- övriga

1 gillning

Försäkringen kostar 2695:- på en 12 Pro Max.
bild

1 gillning

Jag betalade 1800 för iPhone 12

En billigare telefon. :wink:

1 gillning

Japp :+1:t2:

1 gillning

Man hör mycket både bra och dåligt om deras skal. Nu följde det här med telefonen så jag tänker testa det. 12 Pro med det skalet är smalare än min XS med Gear4 Crystal Palace på. Alltid något…:+1::smiley:

1 gillning
2 gillningar
1 gillning
3 gillningar

Pro Max verkar prestera riktigt bra i dåligt ljus och mörker enligt Nilay. :facepunch:t3:

1 gillning

Men Marques verkar besviken på kameran.

1 gillning

”… it’s just a little bit bigger than the 11 Pro Max, but the new design with flat sides makes it feel much larger than it is, and makes it slightly harder to hold than a phone with curved sides. It’s also a bit heavier than other big phones like the Galaxy Note 20 Ultra and iPhone 11 Pro Max, which makes it feel even bigger.” – The Verge

Känns väldigt bra att ha valt den mindre modellen (iPhone 12 Pro).

3 gillningar

Det är ju subjektiva attribut allihop men ett faktum finns, vill man ha den bästa kameran så finns det endast en modell att köpa :smiley: