Allt om iPhone 12-serien

13/10 19:00 smäller det!

8 gillningar

Yees!!

1 gillning

Även den här gången fanns ett AR-objekt gömt.

Ge oss nu en HomePod mini och vanliga med SIRI PÅ SVENSKA!!! Då kommer mina Google-saker flyga ut illa kvickt!

4 gillningar

12 pro kommer att beställas så fort det går, har nog aldrig varit så taggad inför ett telefon köp. Den troliga orsaken är att man vill ju det ska ske något positivt detta år.

3 gillningar

givet köp på iphone 12an…

1 gillning

Skönt att det blir lite stil på dig också. :joy::joy:

Skulle köpt en direkt, men nu visar det sig att vi ska få iPhones av jobbet så får nog vänta till december :worried:

Ull nog ha 12 Pro. Men får ny telefon på jobbet i november. Isåfall erbjuds jag nog en SE. Alltså blir det ett privatköpare av en 12 Pro…:smiley:

nu säger jag inte att någon är till mig…

2 gillningar

Segt! Men ska du köra på Pro så blir nog inte väntan så mycket längre än för oss andra :stuck_out_tongue_winking_eye:

Köper du den till mig menar du? :heart_eyes:

1 gillning

Du faller nog för den när du ser den.

1 gillning

12 pro i år , ha kört Max sedan x kom ska bli skönt o gå ner lite faktiskt !

X kom inte som max tyvärr. Tänkte gå upp till en Max då jag uppgraderar från just en X.

1 gillning

Jag tror att 12 pro blir helt perfekt i storlek. Min XS känns lite för liten och en Max blir lite för stor så det blir en 12 pro obesett. :joy:

1 gillning

Ja hoppas de o så ”kantig” i stället för rundad , kan till och med bli så att ja har den i 2 år

1 gillning

Japp blir en Pro. Vet dock inte än om det blir en Max

1 gillning

Sedan x 🅂 max då ! De 2 långa år med en alldeles för stor telefon , ne då i 1,5 år ha den varit kanon de nu som ja börjar störa mig mer o mer på stl

Jag kör med silikon skalet för bättre grepp då jag tycker den blir lite tunn & hal annars och då blir ju kanterna lite rundade.