Allt om iPhone 12-serien

Redo för kin första Max och då är det Pro som gäller. Att jag vill ha Max är till 99% pga skärmstorleken.

2 gillningar

Jo, men det är det värt. Men jag funderar på att dekaltrimma den på baksidan, men är lite osäker på det då det känns lite sjavigt.

För att jag hitintills inte ägt en telefon som jag tycker är för stor samt batteritid. Återstår bara Max då :man_shrugging:

Det är nästan så någon helg/några helger varje månad (förutom att stugan har både el och fiber).

  1. Jag vill ha teleobjektiv
  2. Känslan av att ha storebror inom storleksfamiljen
  3. Lidar för mörkerfotografering. Mer nyfiken än behov.
2 gillningar

Är flott lika synligt på silver/vitt?

Blev en grå 12 PRO Max 128GB. Givetvis får jag bytets remorse för att jag inte valde 256GB, men både plattan och Xs Max är 256GB och jag har aldrig använt mer är 30-40GB.

5 gillningar

HAHHA vad roligt!

1 gillning

@Esse borde ha koll på det

Fingeravtryck på stålet, men det vita klarar sig

Det var ju den enda jag inte hade :slight_smile:

1 gillning

Till er som ska köpa skal

Experience iPhone 12

Det är ju dock bara Apples ytterst smala utbud :smiley:

1 gillning

Tres företags abb för 249kr i månaden är ju lätt billigast. Telia företag kan du få obegränsat för 399kr.

Tre har gratis sim kort som test i en månad om du önskar. Bara att säga till om du vill jag skickar ett åt dig. :pray:

1 gillning

Hur lätt/svårt är det och repa kameralinsen? Beställde en 12 Pro idag, så tänker mest om man ska beställa ett skal eller ej.
Vill helst köra så minimalistiskt som möjligt.
O ni som kör med skal, vilket skal har ni?
Har kollat lite på nudients skal.

Fråga @Sevis han hade sönder sin 11 pro , de var dyrt o laga kommer inte ihåg exakt …

Ja rek Apple original silikon / läder !

Nudient ska enligt uppgift vara skräp.

Jag har beställt och fått dessa tre :

Får se vilket av dem jag fastnar för efter att jag har fått min telefon :smiley:

Jag vill inte ha ett silikonskal från Apple som dels drar till sig damm och annat samt är väldigt dyrt. Inget fan av läderskal heller. Jag föredrar så slimmade skal som möjligt.

Om du är rädd för det och inte har en bra hemförsäkring så ska du inte ta ett minimalistiskt skal, kör på ett skal som faktiskt skyddar vid ett fall.

Det bör vara tjockare än vad kameran sticker ut och inte i en hårdplast.

Har du bra hemförsäkring kan du i princip köra på vilket skal som helst (eller naket).

www.phonelife.se/iphone-12-pro-skal/camshield-skal-iphone-12-12-pro-svart

www.phonelife.se/iphone-12-skal/fre-case-iphone-12-12-pro-black

1 gillning

Hade aldrig sönder linsen.

1 gillning

Oki ! Minns att de vart dyrt ändå :hear_no_evil: