Allt om iPhone 12-serien

Sambon kör en iphone6s. Funkar sjukt bra fortfarande (fick nytt batteri för ett halvår sedan).

1 gillning

Kör själv 8 plus som köptes hösten -17.
Blev tvungen att byta batteriet april-20.
Märker inte någon som helst skillnad på prestanda sedan uppgradering till iOS 14.

2 gillningar

Batterihälsa: 82% så behöver ladda en aning oftare men inget som stör. Speciellt inte i dessa tider när man mest är hemma. iOS14 har inte gjort den slöare alls skulle jag säga, min upplevelse är att farten är ganska exakt den samma som med iOS 13.

Repig är den vid det här laget såklart, och lite sprucken på baksidan så den lever i ett Apple Silikon-case.

Vem vet, jag kanske blir jättesugen efter eventet att byta men just nu känner jag inte att jag kan motivera pengarna när X:n gör ett alldeles utmärkt jobb.

1 gillning

Sonen kör en 8a. Ganska intensivt använt och fungerar bra. Nu börjar han klaga lite på batteriet, men det är kanske för han tänker att när jag byter till 12 ska han få min XS…:innocent:

2 gillningar

Angående batterihälsa. Är 89% på en 1 år gammal 11 bra eller dåligt eller normalt?
Snittar ca 3-4h SoT och 8-10h Screen off
Hade en 2 år gammal 8 plus innan och den hade låga 80% batterihälsa när jag bytte, därför jag reagera på 89% nu redan efter 1 år

Hur som så blir de en 12 PRO nu när den släpps så får morsan ta min 11 :slight_smile:

1 gillning

Hmm min Xs har stått på 84% väldigt länge nu, sen jag började kolla… :thinking:

Helt normalt, batteri på en tele belastas rätt mycket

1 gillning

Det var bra jobbat. :joy: Har 91% på min X🅂 Max.

Det är ju så märkligt att den ”alltid” stått på det, var ett bra tag sen jag började kolla

Min XS har 96% efter ett & ett halvt år.

Min 8:a har 92% efter två år sen inköpsdagen.

Om tre dagar är det exakt ett år sedan jag köpte min XS Max begagnad från @anon83749704 . Osäker på hur länge han hade haft den.

93% just nu.

EDIT : Fick info från @anon83749704 att han hade haft den i ett år när han sålde den till mig så den är alltså två år gammal.

1 gillning

11 Pro Max fick i samband med release :joy:

1 gillning

Märks de att de sjunkit i hälsan ?

Vettefan min telefon bor typ på en qi laddare så vet inte :joy:

Haha ok :+1:t2:

Min iPhone X som fyller tre år den 11:e december.

1 gillning

Försökte samla ryktena… något ni saknar?

2 gillningar

Jag kan inte se något jag saknar. Bra samlat där, @Thor :slight_smile:

Men :

Senaste ryk­tet från Jon Pross­er som haft bra träff­säk­er­het fram till dess att en av hans läck­or blev kom­primer­ad är att AirTags är fram­skjut­na till mars 2021.

Blev komprimerad? :slight_smile: Gissar att du tänkte på "komprometterad" eller användes någon automatisk översättning av "compromised"?

1 gillning

Exakt! Ändrar direkt

1 gillning