Allt om HomePod Mini

Körde också Proshop, men datumet flyttas hela tiden.

1 gillning

Beställde från Gravis i onsdags, inget beräknat datum och misstänker att det lär ta lite tid tyvärr.

1 gillning

Beställt från fnac.com. De ska få in mer HomePod minis den 28 november.

1 gillning

Beställde två st från Gravis.de

Kommer på måndag :smiley:

2 gillningar

Beställde även en från Fnac nu. Får hoppas på det bästa. :+1:t3:

1 gillning

Beställde från ProShop… ingen förväntad leveransdag :astonished:.

Jag beställde direkt från Apple DE 25 minuter efter release och någon dag senare beställde jag även från ProShop.

Från PeoShop har jag inte fått något leveransdatum alls, inte ens en gissning. Från Apple fick jag direkt efter beställning (och som inte ändrats alls) den 15 december (!) men jag funderar på att avbeställa den…

Det är lite oroväckande att du fått 15 dec från Apple. De brukar var de som levererar innan andra säljare.

Jag ringde och snackade med dem i Tyskland och de sa att det nog beror på att t ex Gravis har beställt ett antal pallar med dessa och då går den ordern före min.

Skulle jag beställa en från tyska Apple Store nu så skulle den ha leveransdag i mitten på januari.

1 gillning

Leveransdag är ett ord. Tänkte att du hjälpte någon med språket på 99 så då uppskattar du säkert lite hjälp själv…:grin:

1 gillning

Intressant jämförelse. HomePod mini verkar vara en högtalare som passar perfekt i kök,sovrum. I ett vardagsrum ska man nog satsa på HomePod

2 gillningar

Jag kör mina två i köket. Där passar dom bäst hemma hos oss. :man_dancing:

Bra där! :slight_smile: Du har helt rätt, ett mellanslag hade omedvetet smugit sig in där. Tack för påpekandet :smiley:

1 gillning

Nu är dom här!!

10 gillningar

Bara att inviga med ”Black or White”.

Kan man se beräknad leverans hos Gravis? Skapade inte något konto när jag beställde utan beställde som ”gäst”.

Inte alls avis!:grimacing:

Funkar dom som julgranskulor (kanske mer en produkt (röd) TM pryl då… ? (Skämt å sidor tror jag dom är klart nice , men jag är sonos junkie)

//Daniel

Nej, tyvärr inte. Man går bara ett besked när dom är skickade.

Klart impad över det ljudet ir den lilla bollen!