Allt om Disney+ i Sverige

Jag är ganska så säker på att YouTube inte ens har 5.2 - så de videos som påstår sig vara det är mest fake :slight_smile:

Efter lite googlande om youtubes ljud förstår jag att det mesta är Fake tyvärr :pensive:.Tråkigt

Tack @Esse för info

Ha en bra dag :film_projector::film_strip:

Det är som alltid med dessa “inbyggda” mjukvaror, aldrig värt att satsa på. Det är externa uppspelare som gäller.

Tyvärr kräver det extremt ny TV från LG eller Samsung för att få Atmos från AppleTV ut till en Soundbar då.

Disney lyckades inte köpa denna :slightly_smiling_face:

Lite besviken att Onward / Framåt inte finns på Disney plus (ännu) :neutral_face:

Den kommer 23 oktober.

Tack :slightly_smiling_face:

Men så trevligt!

3 gillningar

Låter kanon ju :slightly_smiling_face:

Nu börjar det. Först lockar man in dom med ett erbjudande ingen kan motstå.
Men det var väl väntat. Kostar ju en hel del att producera allt material som dom presenterat.

Mycket nytt från Marvel är på gång!

Ankorna ska flyga igen. Nu bekräftar Disney det tidigare ryktet om att filmerna om hockeylaget Mighty Ducks får en uppföljare i form av en tv-serie. Och att Emilio Estevez kommer att spela tränaren Gordon Bombay igen.

Fler ducks!

Kommer i morgon!

5 gillningar

Garanti på att jag tittar på den serien! Spelar ingen roll om det är dåligt. Mighty Ducks är heligt för mig! :heart_eyes:

1 gillning

1:an och 2:an var fina, trean har inte åldrats så väl, eller snarare åldern på karaktärerna. Man kan helt enkelt inte quacka i highschool eller var det utspelar sig.

1 gillning

Här blev det nog knas med något @Hakan_Ander

Yes. Handlade om att Disney+ får tillökning med mer innehåll från STAR.
Verkar inte gå att dela inlägget från Instagram. :man_shrugging:

1 gillning

5 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Stora polemiktråden