Allt om att ladda elbil

Bara att ladda i Norge, hört att det är nästan gratis där. :joy::joy:

Billigare iaf. :slight_smile:
2,90 vs 4,00 och norska kronan är ju lite mindre värd.

Var finns infon om idle fees i appen?

Letar varje gång jag har laddat på en SuperCharger, men hittar ej.

Appen.

Klicka på i under högtrafikstider.

1 gillning

Händer typ aldrig, det är bara om det är väldigt fullt!

1 gillning

Nu har jag på svenska, men när jag klickade(idag) på notisen så kom jag till ett ställe i appen där informationen fanns..

1 gillning

Tack tack! Har kollat det där pris kurvan några gånger men helt missat att det står underst :sweat_smile::grinning::ok_hand:

1 gillning

Man behöver ju inte vara i backarna hela tiden. Men kan ju ta en stund med sig själv och ladda bilen. :smiley:


5 gillningar

Du har fått något konstigt vitt i fronten, kört över en frigolitbit?

Formula 1 Season GIF

1 gillning

Japp, målflaggan..:sweat_smile:

1 gillning

Varför censurerar du? Så vi inte kan se vem du är eller varför? Nyfiken.

Farliga tider att köra runt i en Tesla , gäller att hålla sig anonym :grin:

Ska väl vara lugnt nu när vilden blev gripen i Stockholm. :slight_smile:

Isåfall fanns de två för den jag läste om härjade i Göteborg

Så var det kanske. Han som greps och släpptes sen greps igen.

I Göteborg.

Vad hände med din 55% princip @xms67? Vi ser ju nästan batterihälsan ticka neråt i realtid :wink:
image

2 gillningar

Sätter en GT på att han är rädd att outa sin Whiskey-samling! (Om en sådan finns, annars är det Legot!)

1 gillning

Han börjar få skrivkramp och vill inte behöva skriva till 19 kapitel extra i "Saker som bara händer XMS" boken :joy:

Svaret:

Ni vet väl vad som händer i elbilsladdningsgrupper på nätet med folk som snabbladdar över 80 %? :joy:

4 gillningar