Bara att ladda i Norge, hört att det är nästan gratis där. ![]()
![]()
Billigare iaf. ![]()
2,90 vs 4,00 och norska kronan är ju lite mindre värd.
Var finns infon om idle fees i appen?
Letar varje gång jag har laddat på en SuperCharger, men hittar ej.
Händer typ aldrig, det är bara om det är väldigt fullt!
Nu har jag på svenska, men när jag klickade(idag) på notisen så kom jag till ett ställe i appen där informationen fanns..
Tack tack! Har kollat det där pris kurvan några gånger men helt missat att det står underst ![]()
![]()
![]()
Man behöver ju inte vara i backarna hela tiden. Men kan ju ta en stund med sig själv och ladda bilen. ![]()
Du har fått något konstigt vitt i fronten, kört över en frigolitbit?

Japp, målflaggan..![]()
Varför censurerar du? Så vi inte kan se vem du är eller varför? Nyfiken.
Farliga tider att köra runt i en Tesla , gäller att hålla sig anonym ![]()
Ska väl vara lugnt nu när vilden blev gripen i Stockholm. ![]()
Isåfall fanns de två för den jag läste om härjade i Göteborg
Så var det kanske. Han som greps och släpptes sen greps igen.
I Göteborg.
Vad hände med din 55% princip @xms67? Vi ser ju nästan batterihälsan ticka neråt i realtid ![]()

Sätter en GT på att han är rädd att outa sin Whiskey-samling! (Om en sådan finns, annars är det Legot!)
Han börjar få skrivkramp och vill inte behöva skriva till 19 kapitel extra i "Saker som bara händer XMS" boken ![]()
Svaret:
Ni vet väl vad som händer i elbilsladdningsgrupper på nätet med folk som snabbladdar över 80 %? ![]()




