Allsvenskan 2020

Nu har Discovery Networks gått ut med priserna för att följa Allsvenskan och Superettan kommande säsong.

För att se samtliga matcher får man betala 299 kr/månad om man binder upp sig för ett helt år, eller 349 kr/månad om man inte vill binda upp sig.

Cirka 30 utvalda matcher kommer även att sändas i linjär tv, då på Kanal 5 eller Kanal 9.

1 gillning

Svensk elitfotboll planerar säsongspremiär för Allsvenskan och Superettan den 14 juni:

1 gillning

Imorgon drar denna udda säsongen igång. Snacka om ha noll koll på hur lagen är. Har ju knappt koll på mitt eget lag, Malmö FF :wink:

Åh, en sådan härlig dag! :yellow_heart::heart::blue_heart:

Att man ska jobba i morgon känns lättare efter ett vunnet Stockholmsderby.

Två veckor senare är man nervös inför nästa Stockholmsderby. :grimacing:

Ser inte bra ut. En klen tröst är att :rat: är på väg ner i Superettan.

Återigen, efter ett par säsonger utan serieseger, kan Sveriges mest framgångsrika fotbollsförening titulera sig mästare. Detta trots att hela tre omgångar återstår av årets allsvenska!

Vi har återigen visat vem som är giganterna i svensk fotboll, med att ta klubbens 21 SM-guld och tillika 24:e serieseger.

Alltid gytt att vara mästare, även om man är van när man håller på Di Blåe :grin:

Med vänlig hälsning,
Mesta Mästarna

Det är väl bara att gratulera.

För mig är det viktigare att Djurgården placerar sig bättre än de andra Stockholmsklubbarna i tabellen.

Tackar tackar :slightly_smiling_face:

Det är ett lustigt fenomen det där du nämner, har aldrig förstått det. Är det någon slags livlina för stockholmare, att vara ”bäst i sthlm”?

1 gillning

Det är härligare att gå till jobbet när laget man håller på har vunnit. Tyvärr förlorade vi mot AIK i dag vilket innebär en tung måndagsmorgon.

1 gillning

Vilken sport är det tråden gäller för? Hästvattenpolo?

Det förstår jag så klart, syftade mer på scenariot jag beskrev som verkar vara vanligt och något jag inte förstår :slight_smile:

Läs inläggen så ser du.

Tror det är innebandy

Grattar !!!

1 gillning

Grattis Malmö :clap:t3::clap:t3::clap:t3:

1 gillning

Innebandy är ingen sport. Det är skolgympa. :wink:

1 gillning

image

Nu kan jag ingenting om fotboll, men menar du att det inte är likadant i exempelvis Göteborg?