Black friday är nästa fredag.
Jaha, såklart, tack!
(bara antog, så som de håll på med ”black week” länge nu!)
Du är i gott sällskap med @MrMustang
Men jag förstår er, black friday har spårat ur totalt.
Har en hög med numeriska tangentbord liggandes. Microsoft Sculpt hade dem som separata enheter men jag använde dem aldrig.
Kan tipsa om att NetOnNet kör rätt trevliga priser på MacBook Air just nu. En M4 16/256gb för dryga 10K är inte illa.
https://www.netonnet.se/brands/apple/mac/macbook-air?utm_source=eClub&utm_medium=email&utm_campaign=2547+BW+Söndag+Apple&eclub=ZWdmPbNRZQwzrK7SVRtoY7YxqnZ5hkRbvi4OWfeJ9UI%3DJV%2BQHGt8W0tMPZOOiJMGFUfiEEFDI2ioFSCIuGjCefJ2bMTFwOJlEINKczV0VMf31O31pQYHOVdJ78AHgVL%2BFdL4ibChbVoLgrk4e%2B6rXbIlTT40fLrioOL%2Bo09DLFWsYS9uYuvL0HuGfzqYMh0dWhyFVJZ2SFLlUMJ0tzRH%2FGC2%2F4OcX4sQNi8gtyehV4qTypELCJQpNGO1vZDmfc6LJQ%3D%3D
Om någon hittar några bra rabatter på sportshoppar så tipsa gärna. Håller på att kitta upp inför familjens skidresa över jul. Vi behöver det mesta - kläder, underställ, skidglasögon, solglasögon osv. Dock ej skidor, stavar och hjälm
![]()
Skistar kör en del trevliga BF erbjudanden.
Just nu så klättrar mitt finger på köpknappen. Har ingen större nytta av den men en längre tid så har jag känt att den ljusblå talar till mig. Sådär som bara vi bubblisar kan förstå ![]()
Inget att fundera på, här köper vi först och frågar sen
Klart du ska ha en blå, nåt annat alternativ finns inte ![]()
Någon som sett någon bra deal på en – ryser när jag säger det – gaminglaptop? Så billig som möjligt utan att vara skräp. ![]()
Känner att det är en djungel som jag har svårt att navigera i.
Någon som kör prylar från ugreen? Är det temu märke eller någon som vet mer?
Tänkte kanske en powerbank från dom..
Ugreen gör bra saker. Har köpte lite olika saker av dom i Bangkok ![]()
Ugreen är lite samma svär som Anker och Satechi – summasummarum helt ok!
Tack. @Esse @Curiosity
@Esse Vad blir provisionen på mitt köp? Runt 650 betala jag för powerbanken.
Köpte ju till dottern en Asus Tuf 15 för några år sedan med RTX 3070 Ti. Funkar bra fortfarande. Men jag hade kollat på Sharkgaming och deras speldator guide. Mest så du vet vad PCn klarar av och det inte blir en överaskning
Innan jag börjar leta, tror expertisen det kommer någon rabatter på iPhone 17 pro?
Inte så troligt tyvärr då Apple ser till att priserna hålls uppe. Enda chansen är ju att köpa till ett abonnemang för att få ner priset.
3 har bra deals om du binder abonnemang. 17 Pro för strax över 7000 kr
Apples egen Black Friday-deal drar igång den 28. Du får ingen rabatt på en iPhone, men du får ett presentkort som beror på hur dyr grej du köper. Så om du köper en iPhone kan du säkert lägga till ett skal utan att det kostar extra.
Nope, däremot så har Netonnet rabatt på air
https://www.netonnet.se/art/mobil-smartwatch/mobiltelefoner/iphone/apple-iphone-air-256gb-space-black/1059104.9044/