Aktietråden

Bra jobbat!

Bara sitta och jäsa på dom läääänge till
Så och med tesla powercell cell impact osv

Fördelen med kombinationen aktier och forum är att man väldigt selektivt kan skryta och bara posta när ens aktier går upp :stuck_out_tongue_winking_eye:

Detta är ju naturligtvis bara flax och jag har ingen koll på vart den tar vägen imorgon, men några sådana här chansningar är ju kul att ha som krydda i en annars ganska tråkig och stabil portfölj.

1 gillning

Jag har Anoto och fingerprint som riktiga missar om vi ska vara såna. Anoto -90% och fingerprint -55%. Skulle sålt i tid :see_no_evil:.

Passade på att skicka in mer i Mips idag när den var ner -8,3%, helt omitverad nedgång. Ligger +45% i den för tillfället.

Köpte även investor, industrivärden, Fenix outdoor och seb

Neonode brukar åka upp o ner sådär

Lär sig av dina misstag du har själv betalt för dem brukar Buffet säga :wink:
Mitt problem är att jag är helt obildbar och kan aldrig sälja i tid :smile:

1 gillning

@mrTravolta
https://www.otcdynamics.com/neon-neonode-touch-sensor-modules-selected-for-touchless-holographic-elevator-rollout-in-china-by-easpeed/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter

Ja, läste det innan börsöppningen så var hyfsat taggad :blush:

1 gillning

Håll koll på Intels aktie under keynoten idag :wink:

bild

1 gillning

Blir nog inget köp!:sunglasses:

Sonos upp 21% idag. Snart är du back in business @Marcus_Attefors

Haha ja nu är det sjukt nära! Läste du varför den stack iväg :slight_smile:

Nej! Upplys mig gärna

Wow! Vet inte vad jag tycker om det. Lite tråkigt kanske. :man_shrugging:

Ekonomiskt kan det vara härligt iaf :slight_smile: Men ja jag vettefan vad jag tycker heller.

1 gillning

Hör det ihop med att Sonos börjat räkna på alla rättegångskostnader som kommer framöver? :sweat_smile:

Hur fick du med Xact i som månadspar? Jag får inte upp när jag vill lägga till den i mitt månadssparande.

Använder mig av Avanza

Man får manuellt köpa varje månad

Ok tack. Får väl göra det, är ju dock lite bekväm av mig. Trevlig helg!

1 gillning