Shorts har ju blivit något man inte kollar på längre då de oftast slutar i förtid och man missar poängen.
Precis. Vore ju en bra premiumfunktion att slippa Shorts.
Ja vad är det där för jävla påhitt? Jag ragetummar ned allt sådant piss.
Tycker att du är lite väl hård.
Har visserligen inte använt Spotify på länge, så det kan ju hända att jag inte har tillräcklig koll på alternativen anno 2026 för att göra en rättvis jämförelse. Men när YouTube Music kom och skulle ersätta Google Play Music var det väldigt undermåligt, men har blivit bättre med åren.
Tycker du? När jag spelar YT Musik i bilen så vill jag inte se spellistor jag skapat i YT och vice versa. För att det ska bli bra behöver YT Musik och YT vara separat.
Ja, YT Music i CarPlay är ju en rätt dålig upplevelse. Men det är många appar som i CarPlay-version är så nedbantade att det slutar med att man plockar fram telefonen och styr den vägen istället.
Använder knappt spellistor i vanliga YT, så det har jag därför inte upplevt som något problem för egen del.
Var inte CarPlay jag syftade faktiskt utan i Android automotive. Men det spelar nog ingen roll vilken plattform det gäller utan problemet med spellistor hänger med på alla. Förutom i webbläsaren där det går att växla över till enbart YT Musik.
Samma här! Men de har tagit bort tummen för mig. Jag endast hjärta kvar ![]()
Lätt värt det.
Vi tar det när du blivit påkommen. ![]()
Spelar ingen roll. Betalar ändå. ![]()
Såklart. Du kan ju swisha mig mellanskillnaden så länge. ![]()
Naturligtvis, skicka ditt nummer. ![]()