Xiaomi har en ny smart alarmklocka på ingång

Från sajten:
Xiaomi har en ny smart alarmklocka på ingång | Teknikveckan


image

Det Xiaomi-ägda Zmi ser ut att ha en väckarklocka på ingång som inte bara väcker dig på morgonen utan den har även stöd för Philips Hue och Apple Music.

Utöver Apple Music ser den även ut att få stöd för Amazon Music, Spotify, Pandora och iHeart Radio. När det kommer till stöd för Philips Hue så har klockan med största sannolikhet en Zigbee-hub inbyggd i sig vilket gör att det inte krävs någon Hue-hubb för att styra sina smarta lampor. Sen, precis som en vanlig alarmklocka har den olika alarmsignaler, timer, en digital display och vår favoritfunktion – snoozeknappen. Priset ska enligt källor till HomeKitNews hamna på runt 30 dollar.

xiaomi clock

Xiaomi clock

Källa HomeKitNews

Nice kan vara något, har denna idag, Jämför priser på Argon iNet2+ Mobilhögtalare - Hitta bästa pris på Prisjakt

Den är okej, men har vissa nackdelar då främst på klockradiosidan. Oled displayen lyser för ljust på lägsta setting. Snooze går inte ställa in, varje gång man trycker på snooze så ökar snoozen, stegen är 5, 10 och 30 min. Ofta jag försover mig för att trycker 3 istället för 2 :stuck_out_tongue:

Trodde bara pöbeln snoozade?

men alltså snooza… Det är väl ett jäkla påhitt?.

Ställ klockan till när du ska gåupp i stället…

2 gillningar

Sjukt morgontrött måste snooza.Försöker vara på kontoret halv nio eftersom mina kodapor ofta har frågor osv. Sätter klockan på 7:50 Snoozar till åtta. Är på kontoret vid 830. Men det händer det snoozas till en bra bit efter 830 ibland… :smiley:

1 gillning

Men… det är det Jag Inte förstår. … varför Inte sätta 8 då?

Snooze har aldrig fungerat för att bli mindre trött.

Snooze is the shit! Beror väl lite på vad man är för typ av människa. Själv är jag nattmänniska och även om jag går upp tidigt när jag jobbar så är det typ efter lunch som jag vaknar till ordentligt. Snoozar varje morgon. :sleeping::sleeping:

1 gillning

Det ör väl ingen som tror heller. Snoozar gör man ju för att man har svårt för att vakna och kudden är jäkligt skön. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 gillningar

Man går upp då klockan ringer! Punkt! :muscle:t2::+1:t2::blush:

1 gillning

Saknar helgmornarna innan barnen man kunde ligga och slappa hela morgonen, kanske få sig ett morgonsex om man skötte korten rätt. Nu kommer ungarna in senast åtta och väcker en :slight_smile: