Det var många som blev upprörda över att Rockstar har valt att inte använda sig av fysiska skivor om man köper GTA VI. I stället ligger det en lapp med en kod i förpackningen. Insomniac Games har i ett svar på X berättat att Wolverine kommer att ha en skiva i fodralet om man väljer att köpa den fysiska utgåvan. Att Rockstar har valt att inte skicka med någon skiva är förmodligen startskottet för den helt digitala eran där fysiska spelmedier försvinner.
Själv tycker jag att det känns meningslöst att ens erbjuda GTA VI som en fysisk utgåva när det ändå bara ligger en lapp i kartongen. Vad tycker ni?