Windows.old - Kan jag ta bort de bara?

Har du inte beviljat den fyra veckors semester?

4 gillningar

Jobb laptop fick BSOD hela tiden på måndag, även fast jag är ledig så har jag alltid lite jobb att lösa att kunderna. Jag försöker alltid vara tillgänglig för dom, men på semestern så svarar jag inte lika snabbt. Min privata fick det här problemet. :unamused:

Kör BSOD veckovis på min jobbdator med (Dell). Men på din W11 kan du ju inte få det i alla fall! :wink:

https://www.frontpagetech.com/2021/07/01/microsoft-removes-iconic-blue-screen-of-death-in-windows-11/

1 gillning

Haha Win 10 på jobb laptopen. Ska bli spännande att se på privata när det händer. Men imorgon byter jag så blir macos som main hemma. Möjligen åker laptopen med win 11 fram för lite spelade, men blir sällan känns det som just nu. :joy:

1 gillning

ööhh…kunde inte diskclean tabort det?..

1 gillning

Nä, provade det. Men tog inte bort allt. :unamused:

1 gillning

Älskling…gick du in under “clean up system files” ?

2 gillningar

Jag kör bara macOS med en virtuell Windows vid behov. Spelar via xCloud/GeForce Now :+1:t3:

2 gillningar

Gjorde det tidigare. Bara för dig så hoppade jag upp till laptopen från soffan och hittade en checkbox för typ “Remove previous versions of Windows” som låg längre ner på listan.

Allt raderat nu.

Du är en klok man Mr Sandström! :heart: Tack för hjälpen.

Blir ändå macOS imorgon för att känna på den ljusa sidan igen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 gillningar

Teletubby OS (MacOS)

2 gillningar