Vilken teknikväska har ni?

Ja db är trevliga. Dock vill jag typ ha ett stort fack endast. Är så satans kräsen.

För rätt väska är jag beredd vänta 8 månader till. :slight_smile:

1 gillning

Kanske har jag hittat min väska?

Någon väskexpert som ser några nackdelar? Solpanelen blir bara extra för mig, inget som lär användas nämvärt.

Titta på Sekuripak istället om du inte vill ha solpanel. Ser ut att vara väldigt lika i övrigt.

Jag har den lilla Sekuripak för 14", Facken i den är lämpliga för iPad mini och en iPad Pro 12,9".

Ahh såg fin ut och man slipper betala för soltjofräset.

Beställd!

1 gillning

Skickade tillbaka den så sökandet fortsätter.

Man visste inte vad som var fram eller bak.

1 gillning

Rea på DB nu :blush:

Ange gärna mig om du beställer, får jag en väska gratis :grin::wink:

Nu kör dom igen

Få 15% extra på rean :slight_smile:

2 gillningar

Dags att investera!

1 gillning

Kan passa på att tipsa om Nordace. Bra kvalité och trevliga idéer som bland annat ladduttag och diverse smarta fack.

1 gillning

Det är dags att investera i en ny ryggsäck och behöver tips. Jag släpar runt på två datorer varje dag så får gärna vara någon datorryggsäck.

Har kikat lite på nordace och dom ser trevliga ut. Någon som testat?

Kört douchebag 30l i 7år nu dagligen. Dator, träningskläder och skor + matlåda får plats utan problem. Praktiskt toppfack för mindre saker och stort fack som öppnas smidigt där man kommer åt allt utan att behöva gräva likt en vanlig ryggsäck samt laptop fack mot ryggen. Även smidigt system i väskan som skyddar saker likt mänskliga revben. Varit Riktigt hållbar. Kan varmt rekommendera att kolla på den eller någon utav deras väskor.

1 gillning

Jag har en tråd här du kan spana in. Finns endel trevliga tips!

Ska se om jag hittar den.

https://bubblan.teknikveckan.se/t/vilken-teknikvaska-har-ni/

1 gillning

Får man in en 17” i den?
Jag släpar oftast också på två datorer (7760 17”+ 5560 15”), 3D-mus och vanlig mus. Har en väska från John Henric nu som funkar, men min stora laptop går inte ner i datorfacket, samt trångt om man släpar båda datorerna…

Jag har 4 kameraväskor, 1 större ryggsäck för kamera utrustning och drönare, 1 ryggsäck för enbart drönare med tillbehör, 4 stativväskor och en gigantisk laptopväska för min nätta Macbook Pro men som ändå väger bly för att jag har laddare etc. till det mesta andra i den.

Upplever facket som ganska stort så borde gå. Stadium brukar sälja dom så kan vara värt att gå att kolla om det är intressant :slight_smile:

Tack!

1 gillning

Så DB, Targus, Samsonite och Nordace verkar vara något man ska kolla på

Varit sugen på en Nordace ett tag faktiskt.

1 gillning

Ser riktigt trevliga ut, suger att dom bara går att beställa på nätet då jag helst skulle vilja se den i verkligheten först

1 gillning