Vilken teknikväska har ni?

Snygg, men frågan är hur länge den är vit?

1 gillning

Bra fråga! Man borde välja den svarta just pga detta.

1 gillning

Kanske hade funkat med något sådant om man nu vill ha vit. Vet dock inte hur den funkar vid kontakt med damm osv
https://m.youtube.com/watch?v=x-aabqWQ8Rg

1 gillning

Liknande storlek på denna men lite annan stil. Db™ - Award-winning travel gear
Facket på baksidan är faktiskt rätt stort så där kan man trycka i det mesta som är platt , för mig nu för tiden är de fullt med tuggummi, masker och desinfektionsservetter :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Jag gillar strapsen som är på baksidan för dom kan man lätt trä över drag handtaget på en resväska , inte för man reser mycket men när man väl gör är det riktigt skönt

1 gillning

:grin:

2 gillningar

Bagageluckan.

Snart blir du utkastad från detta forum!:wink::joy:

1 gillning

@Esse ska få laga min klocka när den går sönder, han är ju en ordningsam kille. :joy::joy:

Skicka den inte i orginalkartongen bara….:grin:

2 gillningar

Då kommer den tillbaks i en Sony kamera låda. :joy::joy:

1 gillning

Så dyrt med förvaring! Fan dyrare än kamerorna.

När Esse har bagageluckan öppen vid återvinningen slänger folk saker i den i tron om att det är containern för elskrot.

3 gillningar

Man blir ju lite skeptisk till Esses ärliga auktioner på Tradera… :sweat_smile:

Man behöver ju inte vara oärlig bara för att man har lite otur när man organiserar. :joy::joy::joy:

7 gillningar

Här har ni vinnaren:

”Bombproof Laptop Compartment”

3… 2… 1… tills någon postar en kommentar om Malmö.

1 gillning

Jag använder en sån här:

2 gillningar

jag har denna, Thule Crossover 2 Backpack 30L 15.6" | Dustin.se Kändes stor i början men den sväljer mkt och är samtidigt lätt iom handtaget på ovansidan. Många bra sidofack och smarta fack på insidan.

finns även samsonite xbr-edition, har både rygga och rolling-case.

Har fortfarande inte köpt ny väska.

Den enda som tilltalat mig är mezzo laptop backpack. 450$ Utan tax.

Fan ska man göra… :slight_smile:

Köpa den om 8 månader när du fungerat ett tag till? :joy:

Jag gillar Db. Har deras stora resväska och en weekend bag som jag haft i snart 6 år och är riktigt nöjd. Ska köpa en av deras ryggsäckar också!