Vilken robotdammsugare nu?

Har idag Roborock S6 och som dammsugare är vi väldigt nöjda. Men eftersom man måste tömma behållaren efter varenda städning (eller varannan) så innebär det att den används 1 gång, vi tänker återigen; "fan vad skönt det är med en robotdamm..." för att sen låta den stå i 1-4 månader igen då vi (läs min fru) upplever att dammsuga för hand går snabbare än att tömma och ta bort allt hår från borsten (klockar jag detta är jag ytterst tveksam, men den diskussionen får någon annan ta med min fru...).

Så nu är det dags med en självtömmande robotdammsugare och jag är inne på Roborock igen (har haft Neato tidigare men gillar S6 och appen). Vad är era erfarenheter? S8 ser intressant ut och även ultran men känns som att moppingfunktionen kan få fortsatt vara min fru och att hon får hjälp med det andra? Eller är den så bra som det låter?

(Friskrivning: Jag sköter maten och majoriteten av tvätten hemma, så att hon skulle få moppa är inte en mansgris-kommentar by choice utan mer av balans i hushållet :laughing:)